Als Maurice iets plaatst moet ik altijd wel even kijken. Vaak een bijzonder invalshoek, zoals nu ook weer. De inleiding vertelt met dat de opname gaan over volkstuintjes...vol verwachting kijk ik erna. En dan verschijnt er toch een frons op mijn hoofd, sorry.
1. geen idee wat het is, kan voor mijn gevoel ook iets zijn wat bij een trein hoort. Dat komt met name door de zwarte lijn onder in het beeld.
2. geen idee wat het is, kan nog geen link legen met tuintjes...Het is een drukke grijze opname...
3. opname van gereedschap welke wordt gebruikt op de tuin. Ook dit is voor mij een drukke opname. Had wellicht gekozen om één stuk wat sterker op de foto gezet?
4. Een totaal andere opname als de eerste drie. Die doet vermoeden dat men bezig is geweest met het planten van plantjes.
5. Past bij nummer 4, zou zelf de rand achter in de foto weghalen, zodat de nadruk wat meer op het onderwerp komt te liggen.
6. Dat is de beste uit de serie...waarin ik inderdaad het gevoel heb mee te kijken naar het werk op de tuin.
Leuk project dat wel..maar vraag me ook af waarom je hier voor zwart/wit hebt gekozen?