ArtenCo schreef:
Dit forum is bedoeld om te leren..Dat houdt in dat men met verschillende meningen een foto beoordeelt. De "beoordeling" kan in je straatje passen of niet. Je kan er je voordeel mee doen. Je leert anders kijken naar werk, krijgt ideeen of tips aangereikt.
Het komt mij nogal kort door de bocht over om "nu je net formulid bent, nooit meer een up-date te plaatsen" en te blijven bij de"eigen idee". Vraag me dan sterk af wat zoek je dan op dit forum? Het nodigt mij niet uit om je foto's te bekijken en iets te melden.....sorry.
Je hoeft ook niet op mijn foto's te reageren, dat staat iedereen vrij.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat wanneer je een update plaatst er weer anderen zijn die er anders over denken. Dat zul je altijd hebben. Ik doe heus mijn voordeel wel met de commentaren, maar de updates vind ik dan niet logisch om te plaatsen.
En met het eigen idee bedoel ik de essentie van de foto. Ik weet heus wel dat er overal verbetering mogelijk is.
Maar goed, wanneer je denkt dat ik hier niks te zoeken heb, dan lijkt het me beter om hier maar weer te vertrekken.