Iso 400
F4
1/80

Mee eens.Deva schreef:Prachtig!
Ik hou van de manier waarop je fotografeert en nabewerkt, het levert van die mooie, zuivere beelden op.

Ik heb hier de linkerkant ook aan de rechterkant gezet (de muur) zodat het geheel ingesloten lijkt. Er was namelijk aan de rechterkant een giga trap waar veel mensen op en af liepen. Dat vond ik te druk en ik wilde graag een strakke fotoHenry schreef:Ik ben trouwens benieuwd wat je hier allemaal aan gemanipuleerd hebt

dat heb je prachtig gedaanPaula Loonen schreef:Ik heb hier de linkerkant ook aan de rechterkant gezet (de muur) zodat het geheel ingesloten lijkt. Er was namelijk aan de rechterkant een giga trap waar veel mensen op en af liepen. Dat vond ik te druk en ik wilde graag een strakke fotoHenry schreef:Ik ben trouwens benieuwd wat je hier allemaal aan gemanipuleerd hebt

En een strakke foto is het geworden. Mooi!Paula Loonen schreef:ik wilde graag een strakke foto
Het grappige is dat de gecopieerde muur ook daadwerkelijk vrij is gemaakt van het bordje ... ik vind dat een goede keuze, het versterkt de illusie.maltje schreef:Super!!!
Maar als ik dan toch wil miereneuken:De tekst links aan het rode lijntje tegen de muur zou ik proberen te verwijderen.
Symetrie is het mooiste als het 100% ok is.