Smartphone Week Inschrijven
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weet je al iets over de bewerkingen van de ingestuurde opnames Mendel.....
- Henry
- Lid

Als je de foto wilt bewerken, dan is dat toch geen probleem? 
Het is nooit een probleem geweest op dit forum
Het is echter nooit een verplichting geweest om een foto te bewerken. Per slot van rekening is het hier een fotografie forum en niet een fotobewerkingsforum
Het is nooit een probleem geweest op dit forum
Het is echter nooit een verplichting geweest om een foto te bewerken. Per slot van rekening is het hier een fotografie forum en niet een fotobewerkingsforum
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Het gaat hier meer over dat je de opname ook alleeen met je smartphone mag bewerken en niet op een softwareprogramma zoals PS op je laptop.......een suggestie van Bjornc..... 
- Henry
- Lid

Ik lees hier dat hij het verplicht wil stellen... Daar ben ik niet zo'n voorstander van.bjornc schreef:M'n eerdere bericht is kennelijk verloren gegaan. Maar ik had de suggestie om ook de nabewerking in de smartphone verplicht te stellen. Wat vinden jullie?
Zoals jij het schrijft (als je de foto wilt bewerken, dan mag dit alleen op de smartphone worden gedaan), zou ik niet doen. Niet voor elk operating systeem zijn (veel) bewerkingsapps beschikbaar, maar als jullie dit graag willen, dan vind ik het best.
Wellicht kan Tony de foto bewerken met haar supermarkt-app en wellicht weet ik nog wel iets te downloaden (want anders doe ik het met wat ik nu op mijn smartphone heb zitten).
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
En wat is dat Henry.....

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Smijt mij dan maar op de lijst Mendel.......hou wel van uitdagingen.......maar niet te moeilijk hé.....

- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Dat lijkt me wel leuk toe. Ik doe voor de gekkigheid eens mee.
- Henry
- Lid

Zou zo maar kunnen... 
Het kan natuurlijk ook komen doordat er net een vliegtuig over kwam vliegen, maar het is dan ook niet zomaar het eerste de beste vliegtuig wat over kwam vliegen....

Het kan natuurlijk ook komen doordat er net een vliegtuig over kwam vliegen, maar het is dan ook niet zomaar het eerste de beste vliegtuig wat over kwam vliegen....