Ik maak mijn platen met een Nokia Lumia 920, de platen zijn allen bewerkt in LR en NIK.
Maandag
Goed, alle begin is moeilijk, heb het hele weekeinde gewerkt, nieuwe software live gebracht voor 100 gebruikers, vandaag was dan de eerste productie dag, dus was het eigenlijk gewoon vergeten. Nou zat ik in Weert, daar staat een mooie oude molen ingebouwd tussen moderne architectuur, die tegenstelling vond ik wel een mooi gegeven voor de eerste plaat:

Dinsdag
Een bloem, dat lijkt zo'n makkelijk onderwerp, valt toch wel tegen met een feun, toen zag ik deze compleet verwaaide en half dode rhododendron, die moest het worden:

Woensdag
De bedoeling was om op tijd thuis te zijn en motorcross vast te leggen, helaas wilde het niet vlotten met een aantal productieproblemen, kortom, veel te laat huis, tijd voor plan B en dus ook betekenis B:

Donderdag
Tja, straatfotografie bezig ik al regelmatig, dus maar een andere invulling eraan gegeven:

Vrijdag
Een foto van de lucht leek me wel weer erg saai, maar 's morgens als je op staat moet je natuurlijk wel het beddengoed luchten:

Zaterdag
De hele dag naar de Linnaeushof in Bennebroek, bloemen zat waar insecten zouden kunnen zitten, 't waaide daar alleen zodanig dat alle beestjes zich verstopten, gelukkig toch nog een vlinder kunnen vinden:

Zondag
Vandaag druk, druk, druk met een de tuin bij te werken, heg moest erg nodig een beurtje hebben, tussendoor maar even een verhitte selfie gemaakt, gewoon omdat het kan

En dat was dan mijn laatste bijdrage voor dit project, best lastig nog om elke dag tijd te maken voor een opdracht en daar ook nog wat inspiratie voor te moeten hebben.
Vond het wel heel leuk om mee te doen, met leuke thema's, waarvoor dank!