Zondag:PortretOp de valreep snel nog even een fotogemaakt. Tja en alles wat je snel doet, gaat over het algemeen mis
Zaterdag: InsectenHet was even uitvogelen wat de foon aankon, maar blijkbaar heeft ie toch wel een redelijk goede macro functie.
Ik moest wel heeeeeeeel dichtbij komen om hem een beetje beeldvullend in beeld te krijgen
Helaas knetterhard licht, maar er was geen wolkje aan de lucht dus niet te voorkomen.
Bovendien zat ie ook niet echt stil

Maar goed mag denk ik niet klagen met het resultaat.
Vrijdag: LuchtenHet weer zat hier niet mee voor een schone/mooie/bijzondere/aantrekkelijke luchtenfoto.
Uiteindelijk maar voor een alternatieve inzending gegaan en het luchten wat letterlijker genomen
Donderdag: StraatfotografieZo vandaag weer wat geleerd, straat fotografie is absoluut niet mijn ding
Heb in de lunch pauze met mijn telefoon door de stad gelopen maar kon geen geschikt onderwerp vinden.
Uiteindelijk maar een overzichtsfoto getrokken van een welbekende plek in Den Haag
Aangezien het midden op de dag was, waren de kleuren natuurlijk weer lekker prut.
En omzetten naar zwart/wit blijft een kunst hoor, mij wil het maar niet lukken dus dan maar lekker ouderwets
Woensdag: SportNormaal gesproken ziet het Haagse Bos tussen de middag zwart met sportend kantoorpersoneel.
Vandaag hadden ze echter een rustdag ingepland

Thuis maar opzoek gegaan naar een alternatief.
Tennisracket te voorschijn gepakt en een 'vrolijke' tennis met onderstaand als resultaat
Dinsdag: BloemVandaag een groot deel van het Haagse Bos afgezocht naar bloemen maar geen enkele bloem kunnen vinden
Uiteindelijk maar met de balkon bloemmetjes aan de haal gegaan. Viel niet mee om een beetje mooie achtergrond te krijgen.
Dan maar een velletje roze papier erachter gehouden want een wazige achtergrond zat er echt niet in
Maandag: LandschapNou dat viel toch niet mee hoor met name het licht vond ik erg lastig onder controle te houden.
Uiteraard werkte het weer ook niet helemaal mee
Uiteindelijk is het niet de foto geworden die ik graag had willen hebben.
Die was zo knetter overbelicht dat het zeer doet aan je ogen
Heb deze foto wel wat moeten nabewerken in PS.
Ook met een smartphone ben ik een ster in een scheve horizon
Verder de lucht ietsje doorgedrukt om wat meer details te hebben.