Het is 19 jul 2025 22:31

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Ondergaande zon
 Ondergaande zon
BerichtGeplaatst: 18 aug 2015 08:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Logo is jammer. Buiten dat het er in max. 5 seconden uit te werken is, en dus een zinloze toevoeging is, vind ik het ook zonde van je verder prachtige foto. De mensen praten duidelijk, en vertellen misschien wel veel meer dan in de foto's die je doorgaans ziet in vergelijkbare omgevingen, met twee mensen die elkaar omarmen. Deze foto heeft voor mij veel meer inhoud. Fraai! :)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Ondergaande zon
BerichtGeplaatst: 18 aug 2015 21:08 
Lid
Fotografie

Dank voor je reactie Bas. Dat was ook mijn gedachte dat dit beeld soms veel meer zegt dan een knuffel of iets in die trant. het zet je meer aan het denken.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 Ondergaande zon
BerichtGeplaatst: 23 aug 2015 00:15 
Lid
Fotografie

Erg fraai. Juist die pratende mensen maken hier de foto anders. Ondergaande zonnen hebben we al genoeg gezien. Deze heeft net dat beetje extra!

Ondergaande zon
BerichtGeplaatst: 24 aug 2015 09:16 
Lid
Fotografie

Mooi gedaan. Prachtige warme lucht, sterke silhouetten die de kijker zelf een invulling laat geven waar ze het over zouden kunnen hebben.

Beetje flauw om ook over het logo te beginnen, maar ik heb het zelf ook een hele tijd gedaan. Waarom ik ermee gestopt ben:
- vond het toch ook afbreuk doen aan de foto
- het beschermt je foto niet, het is er zo uit te halen, hoe moeilijker er uit te halen, hoe meer het vaak stoort
- de fotos die je post zijn toch lage resolutie waar behalve voor web niet zoveel mee te doen is
- scheelt weer een paar seconde bewerkingstijd

Enige voordeel is in theorie dat als iemand toevallig de foto tegenkomt, alhier of op een andere site, dat iemand kan herkennen, hé, dat is een foto van die en die (URL erbij en ze kunnen zo je site gaan bekijken). Maarja, als ie ergens anders wordt geplaatst zal het logo er wel uitgehaald zijn.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2