@ iedereen
thx steek ik weer een heel deel van op en kan me in de meeste opmerkingen wel vinden en waren ook mijn puntjes die ik niet zo super vond

.
Nu dan maar even mijn uitleg erbij zetten he : foto 1 is was mij eigenlijk te doen om de compo met het verloop van de muur naar het model en dan het model beetje laten wegkijken waardoor het niet zo geposeerd leek.
Klopt de compo van foto 1 dan??
Foto 2 ja daar had ik dus ook vooral twijfels over de kin en ja hoor ook had ik hier liever beetje meer contrast in gestoken maar jammer genoeg was dit niet mogelijk want dan kwam er echt wel veel ruis bij en dat leek me ook niet dat

. Verder het jasje ja dat zal smaak zijn vermoed ik en kan ik flipjetiel44 in volgen maar ja dit is een keuze voor deze foto maar heb hem ook zonder de jas

.
@ Paly
nee hoor is in Hasselt de oude Shell aan het kanaal , indien je interesse hebt om er eens een kijkje gaan te nemen stuur maar een PB en dan wil ik het je wel eens gaan tonen want zo het vinden mmmm lijkt me moeilijk ( is wel echt heel knappe locatie met genoeg materiaal voor 20 shoots zonder de zelfde beelden te moeten maken )
THX,
kevin