Photodrome-uitstapje Emmen, smoelen en snapshots
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
wtf... waarom sta ik er nu al zovaak op 
wraak zal zoet zijn... stelletje chimpers...
schijnbaar niet echt op de dieren
wraak zal zoet zijn... stelletje chimpers...
waar hebben jullie dan op gelet in blijdorp?pipanda schreef:Ik ookWendy schreef:Vincent herkende ik zelfs van de achterkant.![]()
schijnbaar niet echt op de dieren
- pipanda
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik heb echt wel op de dieren gelet.
Maar als je een hele dag met elkaar optrekt, heb je echt wel iedereen van alle kanten gezien hoor
Lianne op de 2e foto van cinemovie herken ik ook hoor. Of ik moet dat verkeerd zien
Maar als je een hele dag met elkaar optrekt, heb je echt wel iedereen van alle kanten gezien hoor
Lianne op de 2e foto van cinemovie herken ik ook hoor. Of ik moet dat verkeerd zien
Laatst gewijzigd door pipanda op 12 apr 2009 01:24, 2 keer totaal gewijzigd.
dat is meer de zijkant... maar goed... dat zien we maar even door de vingers...
hij wilde de aandacht trekken van de apen. helaas de verkeerde aap
hij wilde de aandacht trekken van de apen. helaas de verkeerde aap
Ja, volgens mij is dat Lianne hoorpipanda schreef: Lianne op de 2e foto van cinemovie herken ik ook hoor. Of ik moet dat verkeerd zien
En Vioto herken ik ondertussen ook uit duizenden!
- Cinemovie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hier word je wel vrolijk van.. Wat zou dat allemaal wel niet kosten zo'n setje...en wat liepen er veel mensen met een SLR in het park. Daar kon je een hele grote snoepjes winkel mee vullen. De spullen die hier onder staan waren van een wat oudere meneer die nu waarschijnlijk een gat in zijn pensioen heeft.....