Hoihoi...
Ik zit behoorlijk in twijfel i.v.m het volgende :
Ik kan een Sony a7RII van iemand overnemen, en zit eraan te denken om mijn Canon eos 5D mkIII te gaan vervangen voor deze camera ''stuk compacter, en hele goede berichten over gelezen''
Deze Camera schijnt ook beter te presteren bij bv minder licht als de Sony a7II ''die ik ook heb voor m'n lensbaby'', en de af schijnt ook sneller te zijn dan de a7II,
Inmiddels heb ik een Zeiss Sony 24-70mm f4.0 2e hands op de kop kunnen tikken, die ik dan eventueel dan op de a7rII ga gebruiken.
Nu het volgende probleem : Ik heb een Sigma 120-300mm f2.8 OSS sports voor mijn Canon.
Het enige nadeel van deze lens is dat deze behoorlijk zwaar is ''3kg'' maar verder een pracht objectief.
Daar zou ik dan later een andere body voor moeten kopen, of ik zou deze dan ook maar moeten verkopen.
Een metabones canon ef naar Sony e adapter ''versie IV'' heb ik ook 2e hands kunnen bemachtigen ''Jaaa, ik schuum alles af

'', die bv met m'n Canon 100mm macro prima werkt, en deze heb ik ook met die Sigma 120-300mm geprobeerd, maar helaas werkt deze combi niet goed samen, anders had ik t wel geweten
Ik heb m'n Sony a77II samen met de Sony 70-400mm II ook in mn bezit, deze lens is welliswaar niet zo lichtsterk, maar deze combi weegt wel behoorlijk wat minder als m'n 5d met de sigma...
En het is ook een pracht setje...
Wat zouden jullie doen, met oog om te switshen Canon eos 5DIII naar de a7rII,''of m'n 5D houden'', en de Sigma dan ook maar verkopen, ''of deze ook houden'', en daar later een bv Canon 7DII erbij kopen?
Ben wel een beetje bang dat ik er spijt van krijg.
Moeilijk, moeilijk en nog n's moeilijk