Het is achter de rug..........
Het had echter niet veel gescheeld of ik had zelf moeten afbellen.......
Ik heb zondag last gehad van een aanstormende griepaanval. Gelukkig heb ik deze kunnen afremmen.
Dit betekent wel dat ik me (nog) niet zo goed voel als ik eigenlijk had verwacht en daar kan ik moeilijker mee omgaan.
Maar ik besef ook dat mijn lichaam weer een opbouw nodig heeft.
Vanuit de nabehandeling staat me een oproep voor een revalidatieprogramma te wachten en dan kan ik pas beginnen aan de conditie-opbouw.
Voorlopig moet ik het de eerste week wat rustiger aan doen, mag ik 4 dagen niet autorijden, niet fietsen en mag ik slechts lichte werkzaamheden verrichten e.d.
Ik zou oorspronkelijk 1 stent geplaatst krijgen, maar gedurende de ingreep werd nog een belangrijke plek geconstateerd welke ingreep nodig had, dus ben ik nu in totaal 4 titaniumelementjes rijker.....
Twee uit 2006 en nu 2 uit 2016.
In dat verband heb ik dan ook deze upload(een plaat uit 2015) gedaan van een Bosanemoon(Windröschen in het Duits) om het positieve zweven uit te beelden.
Ook wil ik iedereen bedanken die op welke wijze dan ook haar of zijn medeleven hier heeft betuigd.
Nu nog de afhandeling mbt het schoolgebeuren en dan zijn we helemaal tevreden........
Jo