Hallo allemaal,
Al eerder heb ik de afgelopen tijd wat foto's gedeeld van incidenten. Wat opmerkingen en tips op gekregen waar ik hoop iets mee te kunnen. Kort komt het er op neer dat er te weinig verhaal in de foto's zit, dat een foto vaak bij mij niet genoeg verteld. Totaal niet erg om te horen vind ik dat, ik zie het alleen maar als punten waarop ik me moet ontwikkelen. Er is lang niet altijd mogelijkheid om de perfecte foto te maken bij ditsoort dingen. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik dat ik me daar niet achter schuil mag houden.
Nu weer een nieuwe (kleine serie) van mij. Vandaag is er een aanrijding gebeurd tussen 3 auto's waarbij een klein jongetje gecontroleerd moest worden door de ambulance. op foto 1 het jongetje dat met de verpleegkundige mee loopt naar de ambulance. Op foto 2 het jongetje dat kijkt naar de brandweer die aan het proberen is de auto's van elkaar af te halen(zaten met de trekhaak vast aan elkaar). In zijn hand heeft hij zijn net gekregen trauma beertje.
Ik zou zeggen, brand los! Ik denk niet dat dit de perfecte foto's zijn. Maar ik hoop dat hier al iets vooruitgang in te zien is.
1.

2.