Spiegelweek San (DE HELE WEEK)
- sharonnnetjee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Netjes! 
- pafeme
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
di. mooie foto. Hele goede compositie. Scherpte en kleuren zien er ook goed uit. Misschien is het spiegelbeeld een beetje grauwig, maar dat is dan ook het enige hele kleine puntje.
Pipanda: hij is genomen op een zwarte keramische kookplaat. Maar op de een of andere reden viel het licht er zo in dat de plaat licht lijkt. Ik denk dat het daardoor komt.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Pinksterblommetjes
.
Mooie uitvoering lekker scherp en goede spiegeling. Eerlijk gezegd stoort de iets donkerdere spiegeling me niet echt, onderscheidt het een beetje van de werkelijkheid.
Mooie uitvoering lekker scherp en goede spiegeling. Eerlijk gezegd stoort de iets donkerdere spiegeling me niet echt, onderscheidt het een beetje van de werkelijkheid.
foto 2 is erg gaaf 
mooi scherp
mooi scherp
Bedankt voor de dinsdag reacties!
Woensdag staat.
Woensdag staat.
ok, scheef, niet op gelet...
Bedankt voor de reacties.
Donderdag staat. Ik zie ondertussen overal spiegelingen, dus ik weet het bijna niet meer wat mooi is en wat niet. Ik hoop dat ik met donderdag de goede sfeer heb weten vast te leggen...
Bedankt voor de reacties.
Donderdag staat. Ik zie ondertussen overal spiegelingen, dus ik weet het bijna niet meer wat mooi is en wat niet. Ik hoop dat ik met donderdag de goede sfeer heb weten vast te leggen...
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Woensdag, mooi van kleur, leuk bedacht
.
Donderdag is een heel mooie spiegeling. Het enige wat mij een beetje stoort is de licht gekleurde boom aan de linkerkant. Ik zou een beetje meer naar rechts zijn gaan staan om hem achter de meest linkse donkere boom weg te laten vallen.
Ook hier lekker fris lentegroen.
Donderdag is een heel mooie spiegeling. Het enige wat mij een beetje stoort is de licht gekleurde boom aan de linkerkant. Ik zou een beetje meer naar rechts zijn gaan staan om hem achter de meest linkse donkere boom weg te laten vallen.
Ook hier lekker fris lentegroen.
Vrijdag staat. Geen superfoto, maar gewoon even een spiegelgrapje tussendoor.