Spiegelweek-Cinemovie (Lubbert)-ma/di/wo/do/vr/za/zo
woe: wel leuk bedacht, maar voor mij is het hem net niet.
- Cinemovie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Donderdag: lekker ouderwets een kiekeboe.. sinds gisteren weet ik nu uiteindelijk dat zo'n spiegeltje waar de oude mensjes op straat mee kijken of wie er aan de deur staat een kiekeboe heet.. op naar morgen
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
idd jammer maar ja ik had niet zoiets van ik ga aanbellen om te vragen of ze ff voor de spiegel wil gaan zitten... Kan niet altijd geluk hebben..Gotchas schreef:Donderdag: Leuk idee, maar jammer dat we in de spiegel niks kunnen zien...
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Woensdag, heel origineel, inderdaad jammer van de echte spiegeling, maar zo toch ook leuk.
Donderdag, mooie zwart-wit omzetting en ook leuk gevonden. Ik was helemaal vergeten dat die dingen bestonden. Volgens mij zie je die alleen maar in steden.
Donderdag, mooie zwart-wit omzetting en ook leuk gevonden. Ik was helemaal vergeten dat die dingen bestonden. Volgens mij zie je die alleen maar in steden.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Het was ook even zoeken maar er stond me bij dat er 1 hing in de bruggestraat in Harderwijk. Jaren geleden een keer opgevallen toen ik nog taxi reed en ja hij hing er nog steeds.fran schreef: Ik was helemaal vergeten dat die dingen bestonden. Volgens mij zie je die alleen maar in steden.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Vrijdag staat er wwer op... voor zeterdag heb ik een mooie zal wel een hoop pogingen gaan kosten vandaag om het er goed op te krijgen... We gaan het weer proberen
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Zaterdag: Ik dacht hoe kan ik spiegelreflex op een andere manier uitbeelden zo dus. Een vallende spiegel en in een reflex proberen te vangen... Spiegelreflex 
- momentum60
- Lid

Sterke serie !
Die spiegel aan de muur is fraai...
Ook de laatste goed creatief bedacht; in de ware zin des opdrachts...
Die spiegel aan de muur is fraai...
Ook de laatste goed creatief bedacht; in de ware zin des opdrachts...