Juist, maar niet altijdPeter schreef:Als een foto nog niet eerder is verschenen kun je ook wel vaak zien van wiens hand die is
Weekfoto, de regels
- cookiemonster71
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Ik weet niet wie van de mods het idee van een aparte rubriek "Vogels" tegengehouden heeft, is ook niet belangrijk denk ik. In de optiek van meerdere mensen was het eigenlijk een must have, zo'n aparte rubriek naast "Dieren".Gemini schreef:Door wie?AmyLee schreef:Maar...ik herinner me dat veranderingen op PD soms niet zo'n warm onthaal hebben
Daardoor helaas ook een goede fotograaf verloren voor dit forum
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Men vond het niet oké dat je op jezelf kon stemmen, dit kwam omdat daar 'anoniem' werd geüpload.
Uiteindelijk besloten om niet meer anoniem te uploaden waardoor je dus niet meer op je zelf kan stemmen.
En nu willen jullie weer een anonieme weekfoto wat dus inhoud dat je weer op jezelf kunt stemmen
- Schaeddy
- Lid

Neh, de mods kunnen dit toch zien en aanpassen, gelijk de maandfoto, of denk ik te simpelGotchas schreef:jullie zijn echt grappig, nog geen 2 weken geleden was er een discussie over de maandfoto.
Men vond het niet oké dat je op jezelf kon stemmen, dit kwam omdat daar 'anoniem' werd geüpload.
Uiteindelijk besloten om niet meer anoniem te uploaden waardoor je dus niet meer op je zelf kan stemmen.
En nu willen jullie weer een anonieme weekfoto wat dus inhoud dat je weer op jezelf kunt stemmen
En we moeten de lol erin houden toch
- Tony
- Lid

- Contacteer:
Amylee dat was een heel ander verhaal dan dit.
PD staat best open voor veranderingen mits ze reeel en haalbaar zijn.

PD staat best open voor veranderingen mits ze reeel en haalbaar zijn.
we beslissen alles samenAmyLee schreef:Ik weet niet wie van de mods het idee van een aparte rubriek "Vogels" tegengehouden heeft,
- cookiemonster71
- Lid

Nee ik heb niet gezegd weer, ik heb gevraagd om bv foto's te plaatsen als weekfoto die juist nog niet vertoond zijn geweestGotchas schreef:En nu willen jullie weer een anonieme weekfoto wat dus inhoud dat je weer op jezelf kunt stemmen
En het zou toch mogelijk moeten zijn dat je als fotograaf niet op jezelf doet stemmen
Maar ben blij dat ik het onderwerp heb aangekaart, want nu wordt er meegedacht en wellicht een mogelijkheid om de hoofden als team bij elkaar te steken en jullie gedachten er over laten gaan cq het achter de schermen eens goed uittesten.
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Nee, hier wordt nooit meegedacht.cookiemonster71 schreef:Maar ben blij dat ik het onderwerp heb aangekaart, want nu wordt er meegedacht en wellicht een mogelijkheid om de hoofden als team bij elkaar te steken en jullie gedachten er over laten gaan cq het achter de schermen eens goed uittesten.
- Schaeddy
- Lid

Gemini schreef:Nee, hier wordt nooit meegedacht.cookiemonster71 schreef:Maar ben blij dat ik het onderwerp heb aangekaart, want nu wordt er meegedacht en wellicht een mogelijkheid om de hoofden als team bij elkaar te steken en jullie gedachten er over laten gaan cq het achter de schermen eens goed uittesten.En het team moet eindelijk eens voor de eerste keer de hppfden bij elkaar steken.
En ja Mendel, test jij nou eindelijk eens iets uit!!