jammer ik kan niet, ik heb dan camerales. Misschien de 11de ik moet daar wel even voor in mijn agenda kijken.Idd. ik ben een agendamens.
Veel plezier in ieder geval iedereen die wel naar Rotterdam gaat, maak er wat leuks van dan genieten wij toch nog een beetje mee.
groetjes.
Voor de mensen die met de trein naar Blijdorp gaan. Morgen gaan bij de kruitvat weer de treinkaartjes in de aanbieding!!! €12.50 voor een (retour)kaartje.
Let op!
Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop. Het groene kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 14 maart t/m 10 mei 2009. Het blauwe kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 16 mei t/m 12 juli 2009.
Dank je Henry
In deze tijden van krisis *kucht* moeten we natuurlijk wel een beetje op de centen letten he Voor mij scheelt het meer dan €10, zelfs al met de korting van de voordeelurenkaart.
Ik kan helaas definitief niet mee. Een van mijn beste vriendinnen viert de 1e verjaardag van haar zoontje (zoals ik dus al verwachtte).Dat kan ik natuurlijk niet missen.
Wel jammer want ik had jullie allemaal graag leren kennen. Maar ja er komen vast nog meer leuke uitjes.
Zou in ieder geval heel graag mee gaan naar Emmen, maar zoals het er nu naar uit ziet moet ik dan werken en op het moment ist drama om die te wisselen:S
duimen dan maar!!