Is het niet leuk om tijdens of na de lunch een 'live' fotobeoordelingstopic te houden waarbij we van een ieder 1 of 2 meegenomen foto's bespreken.
Brutale gratis workshop + PLANNING VAN DE DAG
Ik heb toevallig vandaag mijn vakantiefotoboek(je) opgehaald en vroeg me af:
Is het niet leuk om tijdens of na de lunch een 'live' fotobeoordelingstopic te houden waarbij we van een ieder 1 of 2 meegenomen foto's bespreken.
- Gemini
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik denk dat dat wat te veel van t goede wordt Wilco.
Dat kost tijd, en we kunnen volgens mij beter fotograferen, en dan zien we de foto;s in de avond wel tegemoet. Daarnaast: we zijn buiten he, geen idee of t droog is, en dan moet iedereen een afdruk meeenemen enzo...
Maar goed, als jullie t willen, go ahead.
Zelf ben ik liever aan t fotograferen als ik eenmaal in t bos rondloop.

Dat kost tijd, en we kunnen volgens mij beter fotograferen, en dan zien we de foto;s in de avond wel tegemoet. Daarnaast: we zijn buiten he, geen idee of t droog is, en dan moet iedereen een afdruk meeenemen enzo...
Maar goed, als jullie t willen, go ahead.
Ik vermoed dat we het erg druk krijgen met al het eten en drinken wat we met zijn allen meenemen.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
- Storm
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Is er zaterdag ook iemand aanwezig met GPS, als ik dan alsnog later kom kan ik jullie toch vinden
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid of ik eerder weg kan i.v.m. de bezetting...
Zo... Net mezelf bedacht dat het morgen al was, ik ben ook zo chaotisch..
Snel mijn batterijtje/accu in de lader stoppen.
Tot morgen!
Snel mijn batterijtje/accu in de lader stoppen.
Tot morgen!
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Iedereen de accu('s) opgeladen, geheugenkaartjes paraat? 
Misschien is het een goed idee om een plastic zak mee te nemen, zodat je probleemloos op de grond kunt zitten (met footgraferen, en evt. tijdens t picknicken.
Ik heb trouwens nog iets lekkers meegenomen voor in de middag bij wat drinken. Vond t wel passen bij de sfeer.

Misschien is het een goed idee om een plastic zak mee te nemen, zodat je probleemloos op de grond kunt zitten (met footgraferen, en evt. tijdens t picknicken.
Ik heb trouwens nog iets lekkers meegenomen voor in de middag bij wat drinken. Vond t wel passen bij de sfeer.
- Muse
- Lid

- Contacteer:
Heb net pakjes fris en sap en wat flessen cola en sinas gehaald. Volgens wat ik gehoord heb gaat 't morgen erg goed weer worden 
Batterijen worden nu opgeladen en fototas is ingepakt:)
Batterijen worden nu opgeladen en fototas is ingepakt:)
- Muse
- Lid

- Contacteer:
Yep, zat ik me ook te bedenken, tas vol drinken laat ik lekker in de auto staan, we zijn toch altijd wel in de buurt van die parkeerplek.pipanda schreef:Zo net een schaal druiven geplukt. Ik neem aan dat we ergens vlak bij de auto gaan picniken. Want ik ga er natuurlijk niet te ver mee slepen
Ik heb geen koelbox dus worden licht warme drankjes.....
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Hmmmm...ik heb geen koelbox geloof ik. Iemand anders misschien wel?
Ik kan wel ff kijken of ik wat van die koelelementen heb, desnoods doen we de flessen fris in een tas, kranten eromheen, koelelementen erbij?
De auto's staan overigens wel in de schaduw waarschijnlijk op die parkeerplek.
Ik kan wel ff kijken of ik wat van die koelelementen heb, desnoods doen we de flessen fris in een tas, kranten eromheen, koelelementen erbij?
De auto's staan overigens wel in de schaduw waarschijnlijk op die parkeerplek.