Macrodagje ?
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Altijd leuk, hopen op beestjes, als die er niet zijn leven we ons uit op landschappen en forumleden met onze fototoestelen.
Als weer nou ook meewerkt wordt het vast een gezellige dag
Als weer nou ook meewerkt wordt het vast een gezellige dag
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
10 uur is prima. Moet inderdaad ook wel een stukkie tuffen (al is het niet zo ver als Mendel).
Als er nog mensen in mijn buurt wonen die willen meerijden, of we op een andere manier kunnen carpoolen, dan moeten ze het maar laten weten. Als we tenslotte toch dezelfde kant opgaan
Als er nog mensen in mijn buurt wonen die willen meerijden, of we op een andere manier kunnen carpoolen, dan moeten ze het maar laten weten. Als we tenslotte toch dezelfde kant opgaan
- Thom Zalm
- Lid

- Geslacht: Man
Haha een uitje naar schiphol.Moubs schreef:Leuk idee! Helaas heb ik niet veel met macro haha,
miss in de toekomst andere uitstapjes ..!
Ik heb ook geen macro, dit uitje is ook een leuke kans om macro beter te leren kennen. (En iedereen van photodrome die komt natuurlijk.)
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik zou al meegaan met het PD-uitje, maar ik kan nu ook meedoen aan het Macrodagje
Hoop dat ik die dag een hoop kan opsteken van jullie macrofielen, want mijn eerste probeersels vandaag geven alleen nog maar abacadabra, haha. Misschien toch ook eens iets over lezen
Maar.. ik heb er sin an!
Hoop dat ik die dag een hoop kan opsteken van jullie macrofielen, want mijn eerste probeersels vandaag geven alleen nog maar abacadabra, haha. Misschien toch ook eens iets over lezen
Maar.. ik heb er sin an!