Uitje 09-07-2016 Beekse Bergen
- Geert
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ben benieuwd naar de opnames de komende dagen, volgens mij zal de photodrome-groep te maken hebben met hard licht.
Ik heb er alle vertrouwen in dat gezien het fotografisch niveau, het wel goed zal komen.
Veel succes en nog belangrijker veel plezier iedereen
Gr. Geert
Ik heb er alle vertrouwen in dat gezien het fotografisch niveau, het wel goed zal komen.
Veel succes en nog belangrijker veel plezier iedereen
Gr. Geert
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Joop,Ron,Bianca,Pipanda,Armand,Joca en metgezellen.....allen bedankt van deze leuke,,,,leerrijke,,en gezellige dag....vond het super!!!!
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
@Pipanda toen jij weg ging werd het echt gezellig.
Was natuurlijk een grapje
Heb Ron net maar naar huis gestuurd en kan eindelijk lekker mijn foto's bekijken.
Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze gezellige dag.
Heb weer kennis gemaakt met wat nieuwe mensen en ook de oude banden weer wat aangehaald.
Denk wel mooie foto's gemaakt maar helaas niet van ijsberen.
Was natuurlijk een grapje
Heb Ron net maar naar huis gestuurd en kan eindelijk lekker mijn foto's bekijken.
Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze gezellige dag.
Heb weer kennis gemaakt met wat nieuwe mensen en ook de oude banden weer wat aangehaald.
Denk wel mooie foto's gemaakt maar helaas niet van ijsberen.
- Ron62
- Moderator
Kom ook net binnen rollen.
Was een gezellige dag en ook heerlijk weer, al was het soms inderdaad knap hard licht en soms wat bewolking en dan was het fotograferen goed te doen.
Bedankt allemaal......we hebben al plannen gemaakt om het volgende PD-uitje in Gambia plaats te laten vinden, alleen moeten we Joop dan knock-out slaan en in een koffer stoppen, anders krijgen we 'm niet mee.
Joop, je hebt toch wel foto's van de Tijgers die liepen te IJsberen?!
Was een gezellige dag en ook heerlijk weer, al was het soms inderdaad knap hard licht en soms wat bewolking en dan was het fotograferen goed te doen.
Bedankt allemaal......we hebben al plannen gemaakt om het volgende PD-uitje in Gambia plaats te laten vinden, alleen moeten we Joop dan knock-out slaan en in een koffer stoppen, anders krijgen we 'm niet mee.
Joop, je hebt toch wel foto's van de Tijgers die liepen te IJsberen?!
- Ron62
- Moderator
In Gambia heb je juist zoveel mooie vogels en zijn ook redelijk goed benaderbaar.
Maar je kunt er natuurlijk ook nog zat andere dingen fotograferen, zoals de mensen daar die vaak nog in grote armoede leven.
Maar je kunt er natuurlijk ook nog zat andere dingen fotograferen, zoals de mensen daar die vaak nog in grote armoede leven.
- Bianca
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik ben IN voor Gambia
Ik was rond half 12 thuis
maar heb een onwijs gezellige dag gehad en erg veel foto's gemaakt.
Hier als 1e maar eens wat foto's van onze groep:

3 op een rij

en dan heb je de fanatiekelingen die overal op klauteren voor die ene perfecte foto

al met al een super geslaagde dag!!
Ik was rond half 12 thuis
Hier als 1e maar eens wat foto's van onze groep:

3 op een rij

en dan heb je de fanatiekelingen die overal op klauteren voor die ene perfecte foto

al met al een super geslaagde dag!!