Het enige voordeel van 'beginner-zijn' is dat je snel gepakt hebt..
Het nadeel is dat ik morgen stiiiiiiinkend jaloers ga worden op al jullie mogelijkheden...
Zojuist een opleiding gestart bij de LOI, dus het geld is ook even op

dan kan je mooi mijn spullen dragenwilcovand schreef:1 lens, 1 camera, 1 tas, 1 geh. kaartje en 1 batterij..
Het nadeel is dat ik morgen stiiiiiiinkend jaloers ga worden op al jullie mogelijkheden...
Ik wist gewoon dat die opmerking ging komen!bebogard schreef:dan kan je mooi mijn spullen dragenwilcovand schreef:1 lens, 1 camera, 1 tas, 1 geh. kaartje en 1 batterij..

ja en broodjes worden kant en klaar geleverd.Gemini schreef:Ik neem niet eens veel objektieven mee. Denk ik...Vaak denk ik op t laatste moment: neem alles dan maar mee.
Maar aangezien ik een aantal mensen ga helpen morgen, kom ik ws niet eens an al die objektieven toe...
Fijn dat er een koelbox is.
Heb je daar al koelelementen in zitten bebogard?
En hebbie ook messen om broodjes te smeren?

Jammer! Maar ja, een verrassingsfeestje voor jou van je familie kan je uiteraard niet laten schieten. Hopelijk tot een volgende keer!Serrotone schreef:Mensen...
Met zeer veel teleurstelling moet ik zeggen dat ik niet meer mee kan!
Op het laatste moment heb ik te horen gekregen dat er voor mij een verassing te wachten staat morgenavond van familie.
Ik vind dit ontzettend jammer, ik hoop dat dit nog een keer gedaan word.
Ik wens jullie veel plezier morgen!