Leuke opdracht!
Leuke opdracht!

Het is toch mooi dat je door dit soort maandopdrachten achter allerlei functies komt waarover jouw camera ook beschikt, ....en wellicht kom je misschien net als Frans tot de conclusie dat je de RAW naar JPEG conversie in een groot aantal gevallen niet beter kunt uitvoeren dan je camera.Rob Olivier schreef:In jpeg schieten, hoe doe je dat?....
Het gaat om het JPEG-beeld wat je uit je camera trekt.janjan33 schreef:In de camera zitten ook functies als meervoudige belichting . Het lijkt me dat deze functie kan worden gebruikt, maar er zijn ook functies in de camera als effecten etc. Dat lijkt weer meer op bewerken.......
Het gaat om het JPEG-beeld wat je uit je camera trekt.janjan33 schreef:In de camera zitten ook functies a ls meervoudige belichting . Het lijkt me dat deze functie kan worden gebruikt, maar er zijn ook functies in de camera als effecten etc. Dat lijkt weer meer op bewerken.......

Als het allemaal gebaseerd is op goed vertrouwen, waarom dan zo groot opladen. Mijn foto staat al meer dan 2 uur in een proces fase op te laden naar mijn website. Ik mag daarna dan hopen dat het wordt geaccepteerd.Henry schreef:....en verder is het het spelletje allemaal gebaseerd op goed vertrouwen.