Kende je nog niet zeker, hahahaha!Dave schreef:![]()
Leuk onderschrift
Je moet trouwens je mobielweek foto nog insturen

NEEN.... dit zal nooit gebeurenSenna schreef:Nee ik bedoel te zeggen dat de Nikon eigenaar zomaar per ongeluk de Canon mee zou kunnen nemenHenry schreef:Senna, bedoel je te zeggen dat zomaar per ongeluk de Nikon D700 mee zou nemen, dan kan ik dit wel van je begrijpen. MissTique kon na zien van een Nikon er ook al niet vanaf blijven
je bedoeld dat het niet voelt als plasticLouise.V schreef:NEEN.... dit zal nooit gebeurenSenna schreef:Nee ik bedoel te zeggen dat de Nikon eigenaar zomaar per ongeluk de Canon mee zou kunnen nemenHenry schreef:Senna, bedoel je te zeggen dat zomaar per ongeluk de Nikon D700 mee zou nemen, dan kan ik dit wel van je begrijpen. MissTique kon na zien van een Nikon er ook al niet vanaf blijvenomdat een NIKON eigenaar na 1 sec al aanvoeld dat er iets niet klopt
![]()

Vioto schreef:je bedoeld dat het niet voelt als plasticLouise.V schreef:NEEN.... dit zal nooit gebeurenSenna schreef:
Nee ik bedoel te zeggen dat de Nikon eigenaar zomaar per ongeluk de Canon mee zou kunnen nemenomdat een NIKON eigenaar na 1 sec al aanvoeld dat er iets niet klopt
![]()

Tja tis net tupperware he, dat nikon spulLouise.V schreef:Vioto schreef:je bedoeld dat het niet voelt als plasticLouise.V schreef: NEEN.... dit zal nooit gebeurenomdat een NIKON eigenaar na 1 sec al aanvoeld dat er iets niet klopt
![]()
PARDON......

A....ha dacht het al dus toch een canon gebruikersenna111 schreef:als canon gebruiker moet ik toch zeggen dat ik die nikon d700 had meegenomen en die in de winkel ingeruild voor een canon 5d mark 2!!