groet Sieger
Mijn resultaten spreekwoorden anders 1e/2e/3e/4e/5e
- ruud_
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
3e spreekwoord staat er eindelijk op. Het idee was er al een paar dagen, net als de uitwerking, het posten liet wat lang op zich wachten...
Kom ik terug van een weekendje Zuid-Holland, zie ik een vergelijkbaar idee tussen de resultaten.
Aangezien de tijd te kort was om nog iets anders te bedenken en uit te voeren zet ik m er nu alsnog maar op.
voor de mogelijke criticasters (ik verwacht niet dat ze er zijn),gelukkig hebben we de exif nog....
Kom ik terug van een weekendje Zuid-Holland, zie ik een vergelijkbaar idee tussen de resultaten.
Aangezien de tijd te kort was om nog iets anders te bedenken en uit te voeren zet ik m er nu alsnog maar op.
voor de mogelijke criticasters (ik verwacht niet dat ze er zijn),gelukkig hebben we de exif nog....
- Nicole
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Tja, wat zal ik hier eens neerzetten....
foto 1. het idee is erg gaaf! en de foto is goed gelukt... maar de foto moet natuurlijk nog wel even veranderd worden door de mooie scherpere foto
Foto 2. Goede invulling voor het spreekwoord. Foto zijn allemaal goed gelukt.
Foto 3. Mooie pasfoto van de koe. Natuurlijk jammer van de oormerken. Goede inzending voor het spreekwoord.

foto 1. het idee is erg gaaf! en de foto is goed gelukt... maar de foto moet natuurlijk nog wel even veranderd worden door de mooie scherpere foto
Foto 2. Goede invulling voor het spreekwoord. Foto zijn allemaal goed gelukt.
Foto 3. Mooie pasfoto van de koe. Natuurlijk jammer van de oormerken. Goede inzending voor het spreekwoord.
- ruud_
- Lid

- Geslacht: Man
De vijfde is geplaatst.
(en precies op tijd toch?
)
Hoewel ik aan de ene kant wel blij ben dat dit lange project klaar is, vind ik het toch ook wel weer een beetje jammer. Het was toch een uitdaging voor mezelf om fototechnisch de lat bij iedere foto weer een stukje hoger te leggen (al heb ik daar zelf met de laatste wat twijfels bij
)
Daarom kijk ik nu al weer uit naar een volgend project.
Maar binnenkort eerst met vakantie naar de Moesel. Na afloop daarvan het forum volzetten met schitterende landschap-foto's
Iedereen hartelijk bedankt voor het kijken en de gegeven reactie's.
Hoewel ik aan de ene kant wel blij ben dat dit lange project klaar is, vind ik het toch ook wel weer een beetje jammer. Het was toch een uitdaging voor mezelf om fototechnisch de lat bij iedere foto weer een stukje hoger te leggen (al heb ik daar zelf met de laatste wat twijfels bij
Daarom kijk ik nu al weer uit naar een volgend project.
Maar binnenkort eerst met vakantie naar de Moesel. Na afloop daarvan het forum volzetten met schitterende landschap-foto's
Iedereen hartelijk bedankt voor het kijken en de gegeven reactie's.
hahaha geweldig,
je hebt hier echt naar moeten zoeken en toevallig tegen moeten komen.
leuk gedaan Ruud
je hebt hier echt naar moeten zoeken en toevallig tegen moeten komen.
leuk gedaan Ruud