China Festival Of Lights... Dierenpark Emmen Zaterdag 2 jan.
tsja, je kan niet alles hebben 
- Lianne
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
En ik was van plan om met de trein te gaanSerrotone schreef:Nu je het trouwens zegt. Ik moet toch overstappen in Zwolle. Maar dat moet Lianne wel zelf willen?
Het is zo goed als zeker dat ik zaterdag de 2e januari mee kan. Krijg morgen de officiele bevestiging
EDIT: dat waren wel hele kleine letters. Maar heb wat gevonden over het gratis terug reizen
Komt u met de trein naar Dierenpark Emmen en bezoekt u het China Festival of Lights? Vanaf 1 december 2009 reist u op vertoon van uw NS-vervoerbewijs en het entreeticket voor het festival gratis terug van Emmen tot Zwolle. Nog een extraatje: als treinreiziger krijgt u op het festival gratis een Chinese lampion op vertoon van uw NS-vervoersbewijs.
- MissTique
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ooooooooow, ik baal ervan... Ik moet helaas annuleren
Gisteren tijdens het Kerstdiner werd ik eraan herinnerd dat ik op mijn vierjarige nichtje moet passen omdat mijn zwager en schoonzus op 1 januari naar Duitsland gaan voor een nieuwjaarsbezoek... Had het beloofd en deed net of ik het nog wist ookal was ik het stiekem vergeten...
De andere dagen zijn helaas geen optie voor mij omdat het voor een zondag te ver reizen is dus wordt het te laat en vrijdag ga ik niet redden vanuit mijn werk.
De andere dagen zijn helaas geen optie voor mij omdat het voor een zondag te ver reizen is dus wordt het te laat en vrijdag ga ik niet redden vanuit mijn werk.