Zeiknat in Plopsaland
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie opname, alles klopt mi !
En TC
En TC
- Heidel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dat dacht ik nog toen in die foto zag..
Jammer dat ie in Ratjetoe staat...
DUS dacht ik, kan niet beoordeeld worden, dus ook geen TC..
verrassend, maar goed..
Welverdiend dus..
Jammer dat ie in Ratjetoe staat...
DUS dacht ik, kan niet beoordeeld worden, dus ook geen TC..
verrassend, maar goed..
Welverdiend dus..
Dank allemaal maar als je opmerkingen hebt mag je dat altijd vermelden hoor. Maar zoals ik al vertelde was de centrale positie de bedoeling en de rest ook, en een beetje geluk net zoals Mendel had met de bliksem, zo moet je dat af en toe hebben met een onderwerp 
Zelf gebruik ik deze al bijna 1,5 jaar als achtergrond op mijn laptop. En ik ben blij met dit fotogenieke mannetjes.
En nogmaals erg beduusd en erg blij met de TC, waarvoor dank!
Zelf gebruik ik deze al bijna 1,5 jaar als achtergrond op mijn laptop. En ik ben blij met dit fotogenieke mannetjes.
En nogmaals erg beduusd en erg blij met de TC, waarvoor dank!
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Dit is toch wel van een niveau dat dit forumonderdeel ruim overstijgt.
Een leuk mooi en krachtig kinderportret. Prima omzetting ook en een prima plaat om bewust de regels aan de laars (of sandaaltjes) te lappen.
Kan me voorstellen dat hij al een geruime tijd als achtergrond dienst doet en waarschijnlijk ook in groot formaat boven de bank hangt
Een leuk mooi en krachtig kinderportret. Prima omzetting ook en een prima plaat om bewust de regels aan de laars (of sandaaltjes) te lappen.
Kan me voorstellen dat hij al een geruime tijd als achtergrond dienst doet en waarschijnlijk ook in groot formaat boven de bank hangt