Zwart-wit week II - AmyLee - ma/di/wo/do/vr/za/zo
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Doggie is al weer aardig aanwezig
.
Had een kies versplinterd....en de brokstukjes en de wortels moesten er allemaal uit. Krijg je dan van het boompjes slopen in het bos
.
Ze ziet er nu wat aftands uit
Had een kies versplinterd....en de brokstukjes en de wortels moesten er allemaal uit. Krijg je dan van het boompjes slopen in het bos
Ze ziet er nu wat aftands uit
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Je hebt deze oude caravan wel lekker in beeld gebracht, zo met je neus voor de entree......toch zou ik niet op dat bordes willen staan, ga er dan waarschijnlijk gelijk doorheen
Echt wel een oudje zo met stormluiken, die zie je niet meer, ik neem aan dat deze ondertussen onbewoonbaar is
Echt wel een oudje zo met stormluiken, die zie je niet meer, ik neem aan dat deze ondertussen onbewoonbaar is
- AmyLee
- Lid

Nee, die is echt niet meer bewoonbaar...Schaeddy schreef:Je hebt deze oude caravan wel lekker in beeld gebracht, zo met je neus voor de entree......toch zou ik niet op dat bordes willen staan, ga er dan waarschijnlijk gelijk doorheen![]()
De foto van donderdag staat erbij!!
- fran
- Lid

- Contacteer:
Woensdag simpel maar doeltreffend. Zowel de omzetting asl compositie zijn voor mij goed.
Hopelijk is je hond weer snel de oude.
Donderdag. Heel mooi. Normaal vind ik bloemen in zwart-wit niet de meest geslaagde keuze maar bij deze komt het zwart-wit wel erg tot zijn recht
, mede geholpen door de zwarte achtergrond.
Hopelijk is je hond weer snel de oude.
Donderdag. Heel mooi. Normaal vind ik bloemen in zwart-wit niet de meest geslaagde keuze maar bij deze komt het zwart-wit wel erg tot zijn recht
- AmyLee
- Lid

Helaas...de kanarie leent zich niet voor dit soort van fotografieFrans schreef:goede vrijdg ook. zag niet meteen dat het oog bij een hond hoorde. dacht aan een vogel
grt frans
- AmyLee
- Lid

Klopt, 't moest ook met 1 foto klaar zijn...Wendy schreef:Vrijdag ook mooi. Maar ik zie dat je geflitst hebt.![]()
Ziet-ie nog vlekken? Kan nooit goed zijn...
Daarna kon ze nog prima achter de bal aan rennen en ook de test met twee vingers opsteken was geslaagd...