Toch maar aangepast makker?Industrial63 schreef:Mooie lokatie / compo. Voor mij zijn echter de platen (behalve 2) veel te veel opgelicht.Dynamiek / sfeer is er volledig uit.....
L`ecole Labyrinth
- Industrial63
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- Bryan
- Lid

- Contacteer:
Ja heb mijn urbex foto`s bewust een tijd offline gehaald. Met het terug plaatsen zag ik dat ik de oude bewerking niet meer had. Daardoor kon ik alleen de nieuwe bewerking terug plaatsen 
Groetjes Bryan.
Groetjes Bryan.
- Christ
- Lid

- Contacteer:
urbex is m.i. vaak niet meer dan foto's van een hoop troep, meestal in HDR en vol met ruis omdat de foto's vaak door de maker zelf niet interessant genoeg gevonden worden om een fatsoenlijke nabewerking op uit te voeren.
zo heel af en toe kom je echter foto's tegen waar je wat langer naar kijkt, ook deze (m.u.v. de 1e)
mooie foto's, misschien iets meer helderheid, contrast en verzadiging, maar tenminste meer dan een hoop troep.
de rand om de foto's vind ik overigens wel storend.
zo heel af en toe kom je echter foto's tegen waar je wat langer naar kijkt, ook deze (m.u.v. de 1e)
mooie foto's, misschien iets meer helderheid, contrast en verzadiging, maar tenminste meer dan een hoop troep.
de rand om de foto's vind ik overigens wel storend.
- Bryan
- Lid

- Contacteer:
Thnx Christ voor je uitgebreid commentaar

Dit doe ik bewust niet, want dat krijg je het felle overdreven HDR, daar ben ik allang vanaf gestaptChrist schreef:misschien iets meer helderheid, contrast en verzadiging
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer: