Jouw dinsdag is véééél te maximaal aan tekst.Tomgh schreef:Ik las gewoon hier ookal staat dat er nietheidelroosje schreef:Zei ik nou écht hoer in plaats van hier?
Minimalisme week Tom
dinsdag
leuk idee, maar er had iets meer in de uitvoering gemogen,
ben zeer benieuwd naar wat je zonder tijdsgebrek maakt.
leuk idee, maar er had iets meer in de uitvoering gemogen,
ben zeer benieuwd naar wat je zonder tijdsgebrek maakt.
Laatste update van 1 en Di is ook een leuke invulling de lijst is gelijk een kader en hierdoor zie je dat je met een foto te maken hebt.
Hier ook nog een macro van de Wo foto:
[img]https://www.aqua-zone.nl/host/woensdagmacro.png[/img]
[img]https://www.aqua-zone.nl/host/woensdagmacro.png[/img]
leuk idee die woensdag.
leuk bewerkt
leuk bewerkt
Hey dank je, leuk om te weten wat voor een soort het is. Als ik overigens wolfspin op google typ krijg ik wel 30 verschillende soorten te zien, dat werkt altijd zo slecht *smiley die zijn hoofd tegen een muur op bonkt*Tony schreef:de woensdag is een hele mooieen je macro (wolfspinnetje )mag er ook zijn
4e ook weer leuk. 
Vogeltjes wel wat krap gekaderd maar wel leuke variatie op 1 in 1 hoek. Ogen gaan herhaaldelijk van links naar rechts en waar je dat soms niet wil is hier wel weer leuk.
-
Gert64
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
dinsdag is leuk
woensdag ga ik eigenlijk voor een versie tussen het origineel en de bewerkte in. Origineel te grijs, bewerkt te wit
donderdag. 1 vogel was genoeg, en dan niet aangesneden.
woensdag ga ik eigenlijk voor een versie tussen het origineel en de bewerkte in. Origineel te grijs, bewerkt te wit
donderdag. 1 vogel was genoeg, en dan niet aangesneden.
Bedankt voor het commentaar. Ik dacht inderdaad bij die vogels, even wat anders dan steeds maar 1 iets in een hoek proberen. Maar 1 vogeltje had denk ik indd beter uitgepakt.
Zaterdag staat er ook bij.
Zaterdag staat er ook bij.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Vrijdag spreekt me erg aan, geeft een drijvend gevoel, het lage contrast werkt hier goed voor mij. Voor mij de beste tot nu toe.
Zaterdag zou ook goed zijn maar de toegevoegde tekst haalt voor mij de jus eraf. Maar dat is een smaak kwestie.
Zaterdag zou ook goed zijn maar de toegevoegde tekst haalt voor mij de jus eraf. Maar dat is een smaak kwestie.