Dat is driééééééé...Ron62 schreef:Hey, leuk......een PD-meeting, kom ik ook wel effe kieken.
Ik wil terug!
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Je kan daar ook prima diverse dingen ondernemen, wat dacht je van duiken b.v.Vaag schreef:Als jullie allemaal daar heen gaan, kom ik wel ff langswaaien!![]()
Ziet er inderdaad heerlijk uit, maar weet uit ervaring dat ik dat niet langer dan 2 dagen vol houd.
Daarna slaat de verveling onvermijdelijk en keihard toe....
- Heidel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dave schreef:Hmm hoe ben ik op deze wijze in het verhaal terechtgekomen![]()
Heidel: tegenwoordig is dat állemaal zo gek niet RonRon62 schreef:Ja doei, zie jij mij al met Dave hand in hand lopen???![]()
gezellig met Dave

Laatst gewijzigd door Anonymous op 12 jul 2012 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ron62
- Moderator
- Geslacht: Man
Laat mij dan maar lekker ouderwets blijven.heidelroosje schreef:tegenwoordig is dat állemaal zo gek niet Ron
Wat een ander doet moet ie trouwens zelf weten hoor, zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Hmm hoe ben ik op deze wijze in het verhaal terechtgekomen

- Heidel
- Lid

- Contacteer:
Dave schreef:Hmm hoe ben ik op deze wijze in het verhaal terechtgekomen![]()
Heidel: tegenwoordig is dat állemaal zo gek niet RonRon62 schreef:Ja doei, zie jij mij al met Dave hand in hand lopen???![]()
gezellig met Dave

JA tuurlijk, lach er maar om 
- Heidel
- Lid

- Contacteer:
Ziet er wel schattig uit.. te bedenken dat wij aanstaande winter met TWEE homo stéllen op vakantie gaan en nog een heterostel en wij dan... dat wordt weer fun aan de zéé.. ahahaha..