Stormachtig mooi
- Matglas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dat heb je mooi gedaan sugarman! De haren vrijmaken is goed gelukt.
Wat mij opvielen waren twee dingen. Het lijkt alsof de achtergrond aan de linkerzijde, en de achtergrond aan de rechterzijde twee verschillende foto's zijn. Door het origineel te plaatsen van de achtergrond maakt het helemaal duidelijk! Het tweede wat me opviel was de onscherpte in haar onderarm en bovenbeen. Het valt niet buiten de scherptediepte want haar rechter schouder is wel scherp.
Maar ik vind het knap gedaan! Het is lastig om het niet geplakt eruit te laten zien.
Wat mij opvielen waren twee dingen. Het lijkt alsof de achtergrond aan de linkerzijde, en de achtergrond aan de rechterzijde twee verschillende foto's zijn. Door het origineel te plaatsen van de achtergrond maakt het helemaal duidelijk! Het tweede wat me opviel was de onscherpte in haar onderarm en bovenbeen. Het valt niet buiten de scherptediepte want haar rechter schouder is wel scherp.
Maar ik vind het knap gedaan! Het is lastig om het niet geplakt eruit te laten zien.
- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Over de verwarring die ontstaat door de gebruikte achtergrond is al genoeg gezegd. Al met al een hartstikke mooie plaat geworden, ik vind sowieso dat je erg leuk bezig bent met je manipulaties.
Het is mij een raadsel hoe je die haren zo mooi vrij gemaakt hebt gekregen, knap werk.
Het is mij een raadsel hoe je die haren zo mooi vrij gemaakt hebt gekregen, knap werk.
- Agnes
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Zo mooi op de foto gaan dat willen toch wel de meeste van ons.
Maar ja, ik ben niet zo slank, dus zal ik ook nooit zo mooi op de foto gaan.
Van Harte gefeliciteerd met je TC.
Je nicht mag wel trots op je zijn!
Maar ja, ik ben niet zo slank, dus zal ik ook nooit zo mooi op de foto gaan.
Van Harte gefeliciteerd met je TC.
Je nicht mag wel trots op je zijn!
- sugarman
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bij de onderbenen had ik het wat beter moeten doen en heb mij daar mijn aandacht even er niet bij gehad. De haren zo los maken van de achtergrond ben ik eigenlijk al jaren mee bezig om uit te zoeken wat de beste methode is en ik heb het gevonden zei Hans Klok
Wil je de methode delen ???.
Ben benieuwd ???