Macroweek - Wolves fotografie - ma. di. wo. do. vr. za. zo.
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Woensdag:
bang voor spinnen en dan heet ze Wolves fotografie, vind het wel een grappige combi
Prima foto met lekkere egale achtergrond, spinnetje mag van mij wel iets minder centraal en wat scherper...
- Marcel Spijker
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Woensdag:
Spannend is hij niet echt en ook scherpte mist wat. Zou toch kijken of je man hem niet weer even kan vangen
Spannend is hij niet echt en ook scherpte mist wat. Zou toch kijken of je man hem niet weer even kan vangen
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Iedereen weer bedankt voor de reacties!
@ Ayla: De foto is niet nagemaakt naar die van Pipanda, anders zou ik ook wel met een waterweerkaatsing gewerkt hebben. Ik zie het echter als een compliment dat je dat denkt, want ik vind Pipanda's foto heel goed, dus als de mijne je daar aan doet denken.
De rode achtergrond is meer toeval dan wat anders. ik had een terracottaschaaltje bij de hand en dat is de achtergrond die je ziet. De foto is wel iets intenser gemaakt (en dat wel met behulp van de bewerkingstip die ik van Pipanda gekregen heb), want zo deed het mij een beetje aan een ondergaande zon denken.
@ Gotchas:
@ Marcel Spijker: Ik had net een veel grotere spin binnen (zo'n hele snelle), waar die beesten opeens vandaan komen??? Die heeft mijn man wel weer gevangen, maar die was mij te groot en vooral veel te snel! Dat was dus van een afstand kijken of mijn man hem wel te pakken kreeg en hij niet stiekem mijn kant oprende.
De andere spin was niet meer te vinden.
Voor iedereen die het spinnentje iets scherper wil zien, heb ik de foto nog wat naverscherpt:
[img]https://www.wolves-fotografie.nl/images/Photodrome/Spin1.png[/img]
@ Ayla: De foto is niet nagemaakt naar die van Pipanda, anders zou ik ook wel met een waterweerkaatsing gewerkt hebben. Ik zie het echter als een compliment dat je dat denkt, want ik vind Pipanda's foto heel goed, dus als de mijne je daar aan doet denken.
De rode achtergrond is meer toeval dan wat anders. ik had een terracottaschaaltje bij de hand en dat is de achtergrond die je ziet. De foto is wel iets intenser gemaakt (en dat wel met behulp van de bewerkingstip die ik van Pipanda gekregen heb), want zo deed het mij een beetje aan een ondergaande zon denken.
@ Gotchas:
@ Marcel Spijker: Ik had net een veel grotere spin binnen (zo'n hele snelle), waar die beesten opeens vandaan komen??? Die heeft mijn man wel weer gevangen, maar die was mij te groot en vooral veel te snel! Dat was dus van een afstand kijken of mijn man hem wel te pakken kreeg en hij niet stiekem mijn kant oprende.
De andere spin was niet meer te vinden.
Voor iedereen die het spinnentje iets scherper wil zien, heb ik de foto nog wat naverscherpt:
[img]https://www.wolves-fotografie.nl/images/Photodrome/Spin1.png[/img]
waar halen jullie toch die spinnen vandaan..loop me al heel de week suf te zoeken naar die beestjes en kan ze nergens vinden
over de foto: scherpte en compostie zijn al genoemd
achtergrond kleur vind ik wel goed gekozen 
over de foto: scherpte en compostie zijn al genoemd
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Je mag ze zo van me hebben, ik wil ze juist kwijt!Rolf schreef:waar halen jullie toch die spinnen vandaan..loop me al heel de week suf te zoeken naar die beestjes en kan ze nergens vinden
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Dan hoop ik dat donderdag beter bevalt.Storm schreef:Update ziet er beter uit maar toch mis ik iets
(Donderdag is geplaatst.)
Mooie foto de donderdageditie
ziet er goed scherp uit en vind de compositie erg goed!
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Ja, tot je me bezig ziet.pipanda schreef:Woensdag; Het spinnetje staat er goed op Wel stoer dat je dat doet als je bang bent voor spinnen.
Voor vrijdag ook maar weer een "veilig" onderwerp gekozen.
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
@ Henry: bedankt voor het compliment.