Inschrijven Bokeh Bubbels Project
-
silvietje94
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik wil ook wel eens proberen mee te doen!
Ben benieuwd wat het gaat geven
Ben benieuwd wat het gaat geven
- __Erik__
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Uhmmm, een vraagje, ik begin een beetje de zin van dit project kwijt te raken
Wat is nou eigenlijk het hogere doel? Als het de bedoeling is dat er wordt gediscussieerd over de oplossingen, dan lijkt mij dat deze bedoeling niet wordt gehaald, er is immers geen discussie. Nu is het een beetje iemand bedenkt een bubble opdracht, iemand voert het uit, etc, etc. Nog los van het feit dat er echt helemaal geen tempo inzit, voordat iedereen geweest is, zijn we 3 maanden verder.
Kortom, kan iemand mij een beetje het nut van dit project uitleggen?
Dank!
Wat is nou eigenlijk het hogere doel? Als het de bedoeling is dat er wordt gediscussieerd over de oplossingen, dan lijkt mij dat deze bedoeling niet wordt gehaald, er is immers geen discussie. Nu is het een beetje iemand bedenkt een bubble opdracht, iemand voert het uit, etc, etc. Nog los van het feit dat er echt helemaal geen tempo inzit, voordat iedereen geweest is, zijn we 3 maanden verder.
Kortom, kan iemand mij een beetje het nut van dit project uitleggen?
Dank!
- Mendel
- Lid

- Contacteer:
Een langzaam aan project dat was de opzet, hoeft niet steeds allemaal in rap tempo. De bedoeling is dat de voorganger in een project zijn opvolger opdrachten meegeeft, maar ook tips en eventuele aanwijzingen.
- Henry
- Lid

Bas heeft de spits afgebeten (voor Erik: het spits), daarna heeft Tony de tweede ronde gedaan. In de estafette heb ik vervolgens na Tony de derde serie foto's opgeleverd. En nu is het de beurt aan _Erik_ 
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De volgende die de eer krijgt om met het project aan de slag te gaan is Maurice. Hij heeft gevraagd om iets meer tijd ivm drukte met werk. Daarom krijgt hij 2 weken de tijd. Ondertussen gaat iemand anders ook nog aan de bak en die krijgt zijn opdracht van Mendel.
Opdracht voor Maurice volgt later deze dag... moet nog even de hersens kraken
Opdracht voor Maurice volgt later deze dag... moet nog even de hersens kraken