Kogel is door de kerk
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
groetjes pierre
Klopt, moet morgen nog werken.__Erik__ schreef:Daarom hebben ze nou track & trace uitgevonden, om mannen te laten weten wanneer hun spielerij binnenkomt
Dus ik ga er vanuit , dat uiterlijk vrijdag mijn spielerij binnen heb.
Een foutje gemaakt, de adapter ring 58 mm wordt er niet bijgeleverd.
Snel alsnog besteld.
Verkeerd voorgelicht , past direct op de 100 mm canon macro, alleen zonder filter.
Adapter ring 58 mm op filter schroeven en dat probleem is opgelost.
Past nu ook op mijn 70 - 300 mm lens.
Dus toch geen overbodige uitgave van 12 euri
Snel alsnog besteld.
Verkeerd voorgelicht , past direct op de 100 mm canon macro, alleen zonder filter.
Adapter ring 58 mm op filter schroeven en dat probleem is opgelost.
Past nu ook op mijn 70 - 300 mm lens.
Dus toch geen overbodige uitgave van 12 euri
Iedereen bedankt voor de reacties 
Dank jepipanda schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe speelgoed
ThanksRon62 schreef:Leuk man, heb je weer wat om naar uit te kijken en straks uit te proberen.
- iew
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
tsjeempie, ben nu al benieuwd naar de foto's, dubbel goed gevoel moet je hebben zeg, een toppie vrouw waar je ook nog eens deze mooie spulletjes door krijgt.
Heel veel plezier ermee Ab !!
Thanks, ik ben ook benieuwd. Er zit wel een leerproces aanvast, gelukkigiew schreef:tsjeempie, ben nu al benieuwd naar de foto's, dubbel goed gevoel moet je hebben zeg, een toppie vrouw waar je ook nog eens deze mooie spulletjes door krijgt.
Bedankt, altijd doen maar je moet wel heeeeel erg lief geweeeest zijnZoekertje schreef:heel veel plezier er mee Ab.
ik ga dit topic morgen aan mijn vrouw laten zien, heb ook nog wel een wensen lijstje of lijst
- iew
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Aan elke vrouw zit een leerproces vast AbAb59 schreef:Thanks, ik ben ook benieuwd. Er zit wel een leerproces aanvast, gelukkigiew schreef:tsjeempie, ben nu al benieuwd naar de foto's, dubbel goed gevoel moet je hebben zeg, een toppie vrouw waar je ook nog eens deze mooie spulletjes door krijgt.
Oh dat bedoelde je niet....
Klopt, maar gezien mijn leeftijd ben ik uitgeleerd en all roundiew schreef:Aan elke vrouw zit een leerproces vast AbAb59 schreef:Thanks, ik ben ook benieuwd. Er zit wel een leerproces aanvast, gelukkigiew schreef:tsjeempie, ben nu al benieuwd naar de foto's, dubbel goed gevoel moet je hebben zeg, een toppie vrouw waar je ook nog eens deze mooie spulletjes door krijgt.
Heel veel plezier ermee Ab !!![]()
![]()
Oh dat bedoelde je niet....
Wachten duurt echt lang