Bewerking foto ArtenCo
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Leuk om te zien!! Ik kijk graag mee met hoe een ander werkt en die kans krijg je niet zo vaak.
Ook zoals hier weer een andere workflow dan de mijne. Altijd goed om te zien en het houdt mij scherp. Dank ook voor het lenen van je foto Conny zodat dit mogelijk is!!
Erg leuk ook om te zien met hoeveel enthousiasme Frans te werk gaat. Super!
Erg leuk ook om te zien met hoeveel enthousiasme Frans te werk gaat. Super!
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Het is zo leuk om te zien dat dit positief wordt ontvangen door de forumleden. Mijn petje af voor Frans hoor, het zo goed uitleggen is ook een kunst. Het zou jammer zijn als het bij een eenmalige actie blijft. Laten we hopen dat het een vervolg krijgt.....Ik ben voorstander...wie pakt het op?
- Bas
- Lid

- Geslacht: Man
Top Frans! Ik moet bekennen dat ik in het bewerken van mijn eigen foto's geen moment op jouw wijze werk, zonder daarmee een waardeoordeel te willen vellen over jouw manier. Sterker, ik vind het erg leerzaam om te zien hoe stapsgewijs je werkt. Als ik kijk naar mijn "werkwijze", lijkt dat meer op proberen en kijken wat goed valt, gecombineerd met groeiende maar nog steeds beperkte kennis over wat PS kan
.
Misschien toch nog eens op cursus bij je
.
Erg leerzaam, dank!
Misschien toch nog eens op cursus bij je
Erg leerzaam, dank!
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Ik heb de foto gedownload en wil er ook wel een keer wat mee doen. Vandaag geen tijd, ben heerlijk weg 
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Paula Loonen schreef:Ik heb de foto gedownload en wil er ook wel een keer wat mee doen. Vandaag geen tijd, ben heerlijk weg
Daar wacht ik met heel veel geduld op.....
Enne Frans ik heb de gebruikte technieken eens los gelaten op een andere foto, ook wel weer van paarden. Er komt een andere foto uit, dan waar ik zelf zou voor gaan. Een foto die warmer van kleur is....echt wel mooi.
Ik heb nooit correctie qua kleur in Raw convector uitgevoerd. Daar ga ik de komende tijd me eens meer mee bezighouden.
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Het is je vergeven de verandering van geslacht duurde maar evenxafke schreef:Sorry ArtenCo dat ik voor jou even een geslachtsverandering in gedachten hadHenry schreef:xafke schreef:...en ArtenCo voor het lenen van zijn werk...Xafke, ArtenCo is een vrouw