Bladeren
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC. Ik moet er echter wel bij zeggen dat dit beslst niet mijn smaak is. Ook vind ik de compositie niet mooi. Het 'shoppen' zal wel knap gedaan zijn, maar dat redt de foto voor mij niet.
- AJL
- Lid

Misschien is de kunst om "uw eigen smaak" los te laten en een andere stijl ook naar waarde te schattenFreerk_Lautenbag schreef:Gefeliciteerd met je TC. Ik moet er echter wel bij zeggen dat dit beslst niet mijn smaak is. Ook vind ik de compositie niet mooi. Het 'shoppen' zal wel knap gedaan zijn, maar dat redt de foto voor mij niet.
Op dit forum zijn er diverse stijlen; ik stoor mij niet aan andere hun stijl zolang het fotografisch klopt
- AJL
- Lid

Voor diegene die "het spotlicht" niet graag zien :
* de bladeren moest links van het model donker zijn om contrast te hebben met het lichte model en dus moest de donkere bladeren afsteken van de achtergrond en dat ging niet door het ronde spotlicht weg te laten want de rechthoekige achtergrond zou dan te weinig contrast opleveren
Dank u voor je meningen
* de bladeren moest links van het model donker zijn om contrast te hebben met het lichte model en dus moest de donkere bladeren afsteken van de achtergrond en dat ging niet door het ronde spotlicht weg te laten want de rechthoekige achtergrond zou dan te weinig contrast opleveren
Dank u voor je meningen