Ik heb ze nu door elkaar gehaald.
Had er eentje gevonden die 350 vroeg voor een show en 450 euro op locatie (vanaf).
Dat klonk betaalbaar als je b.v. met 10 personen bent.

klinkt wel goed, waar is dat?Lianne schreef:Ik heb misschien ook wel wat interessants gevonden. Vandaag gesproken met een nu nog hobby valkenier(is wel bezig voor beroeps), over de mogelijkheid om met een groep te komen fotograferen.
Deze man vraagt ca. €150 als vaste vergoeding. Dit kan dan een ochtend of middag zijn. Beide zijn mogelijk in overleg.
De groep kan dan maximaal uit 10 a 15man bestaan. Dus als er 15man meewillen is het maar €10 p.p

Ja dan zou je mensen al bijna moeten vragen om bijv. €5 aan te betalen?!?! Heb hier idd ook al over gedacht.Dave schreef:Had met Wendy ook een gesprekje over dit soort dingen en het moelijkste is het regelen. 15 man aanmelden en 5 komen is 150/5 betalen. zit een klein probleempje daar.
Deze valkenier woont in de buurt van Kampen. Zover ik het begrepen heb, kunnen we met de vogels ook nog een stuk de natuur in, zodat ze in een wat natuurlijkere omgeving zitten. En wij in elk geval een beetje de ruimte hebben om de vogels goed te fotograferenYnske schreef:klinkt wel goed, waar is dat?