Denk wel dat dat de bedoeling is, dus een weekje elke dag op stap gaanytje123 schreef:De foto moet dagvers?
Bloemen Week - Inschrijven
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hahaha.....Jo.....ze wachten vol ongeduld op jou!!!!....deez is echt iets voor jou
Deze ga ik aan mij voorbij laten gaan wegens tijdgebrek
.....maar ga wel volgen 
Deze ga ik aan mij voorbij laten gaan wegens tijdgebrek
- ytje123
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
We zijn hier niet met een hele grote groep maar dat mag de pret niet drukken, het is geweldig om te zien hoe iedereen hier zijn best doet met de blommekes. Stuk voor stuk allemaal mooie inzendingen terwijl het weer niet echt meewerkte voor velen op een aantal dagen. Dat maakt de uitdaging wel meer tot een uitdaging! Dus ik zeg petje af voor al het moois wat voorbijkomt deze 7 dagen. En dan vanavond nog de finale van deze week. Die worden vast weer net zo mooi.
- Henry
- Lid

- Geslacht: Man
Ytje, helemaal mee eens. Ik heb vele mooie foto's gezien. Voor sommigen werkte het weer niet altijd mee. Op de zondag had ik bijvoorbeeld teveel last van de felle snel opkomende zon, de overige dagen waren bij mij mooi macroweer.
Weer veel bloemetjes gezien die ik nog nooit eerder gezien had, eenvoudigweg omdat ze zo klein zijn dat je ze eenvoudig over het hoofd ziet of omdat ze op plekken groeien waar je niet zo snel komt/kijkt. Ook heb ik me niks aangetrokken van mijn omgeving. Lekker plat op de buik de foto's maken. Dit heeft er zelfs toe geleid dat mensen naar me toe kwamen om te kijken of ik onwel was geworden of het slachtoffer was geworden van een ongeluk.
Dit soort initiatieven zorgt er ook weer eens voor dat ik mijn andere lenzen weer eens gebruik. In dit geval de macrolens.
Al met al: voor mij een geslaagde week!
Weer veel bloemetjes gezien die ik nog nooit eerder gezien had, eenvoudigweg omdat ze zo klein zijn dat je ze eenvoudig over het hoofd ziet of omdat ze op plekken groeien waar je niet zo snel komt/kijkt. Ook heb ik me niks aangetrokken van mijn omgeving. Lekker plat op de buik de foto's maken. Dit heeft er zelfs toe geleid dat mensen naar me toe kwamen om te kijken of ik onwel was geworden of het slachtoffer was geworden van een ongeluk.
Dit soort initiatieven zorgt er ook weer eens voor dat ik mijn andere lenzen weer eens gebruik. In dit geval de macrolens.
Al met al: voor mij een geslaagde week!