Brutale gratis workshop + PLANNING VAN DE DAG
Zo hey al een hele conversatie hier joh. Ik stap net binnen en Miranda (Pipanda) is nog onderweg. Tja... je moet er wat voor over hebben he hahaha.
Maarre het was zeker een gezellige en geslaagde dag. Of ik dat ook over de foto's kan zeggen weet ik nog niet... geen tijd nu om ze te bekijken. Krijg zo visite.
Maarre het was zeker een gezellige en geslaagde dag. Of ik dat ook over de foto's kan zeggen weet ik nog niet... geen tijd nu om ze te bekijken. Krijg zo visite.
Laatst gewijzigd door kaa op 10 sep 2011 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe was het ijs?
- Muse
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Was erg leuke dag, erg leuk iedereen te ontmoeten en goeie tips links en rechts te mogen ontvangen.
Teekjes vonden het ook een leuke dag, die heb ik zojuist onder de de douche verwijderd haha.
Is zeker voor herhaling vatbaar, misschien wellicht iets centraler in Nederland
Dank allemaal voor het organiseren, het eten en drinken, de tips, de geweldige sfeer en een paar onvergetelijke beelden van drommen Dromers met enorme lenzen geknield rond een boomstronk met een compleet overdonderd hagedisje daarop.
Teekjes vonden het ook een leuke dag, die heb ik zojuist onder de de douche verwijderd haha.
Dank allemaal voor het organiseren, het eten en drinken, de tips, de geweldige sfeer en een paar onvergetelijke beelden van drommen Dromers met enorme lenzen geknield rond een boomstronk met een compleet overdonderd hagedisje daarop.
Helemaal met je eens! Ik vond vooral die vrouw hilarisch die met haar compactcamera bovenop een paddestoel dook. Had stiekem de hoop dat ze tussen de photodromers ging liggen hahaha.Muse schreef:Was erg leuke dag, erg leuk iedereen te ontmoeten en goeie tips links en rechts te mogen ontvangen.
@Wilco: het ijs was lekker! ;-)
Eerste teek te pakken.. Hè bah!
Ik had ze nog nooit eerder gezien, die gekke maffe rare kleine kruipertjes..
- pafeme
- Lid

- Geslacht: Vrouw
het was inderdaad erg gezellig en geslaagd. Enorm veel mazzel gehad met het weer en zeer aangenaam gezelschap. Fijn even kunnen ervaren hoe het is om te fotograferen met een macrolens.. (IK WIL OOK!!!)
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar
Nou ik ben ook flink te pakken genomen door de teken! En dat terwijl ik nog niet eens zo heel vaak op de grond heb gelegen. Vooral op mijn armen, buik en rug zaten die krengen grrrrr... Ik had er... schrik niet... 22!!! Heb ze inmiddels zwemles gegeven ;-) Mijn kleding zit inmiddels in de wasmachine want daarin zaten er ook nog heel wat. PIEP-beesten!
- Storm
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
De meeste teken komen van boven, ze zitten vooral in bomen. Ik ben hier trouwens niet één teek tegen gekomen, ze lusten me niet 
Maar verder was het wéér een gezellige én geslaagde dag.
Maar verder was het wéér een gezellige én geslaagde dag.
Storm schreef:De meeste teken komen van boven, ze zitten vooral in bomen. Ik ben hier trouwens niet één teek tegen gekomen, ze lusten me niet
Dat is waar inderdaad, even vergeten... Maarre jij een geluk! Mij vinden ze altijd heel lekker helaas, net als muggen en bedbugs etc pffff. Kan overal over mee praten. Ben een keer in een hotel wakker geworden van de jeuk en ik zat letterlijk van kruin tot teen onder de beten van de bedbugs, mijn zusje die naast mij in hetzelfde bed lag had geen enkele bult en bij mij leek het wel alsof ik de mazelen had.
Absoluut!Maar verder was het wéér een gezellige én geslaagde dag.