Macrodagje ?
- Sjan
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Of ze leuk zijn is nog maar afwachten ThomThom Zalm schreef:Ik weet van Sjan dat ze leuke foto's van de groep heeft.
Mijn verslag volgt over +- 15 minuten.
Ik ga zo mijn foto's bekijken.
Het was een supergeslaagde dag.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en
Volgende uitje ben ik er weer bij als het kan maar dan misschien in het midden van het land, dan kunnen er meer mensen mee.
- Thom Zalm
- Lid

- Geslacht: Man
Van mij mag het elke week!BasCHC schreef:Roep maar locatie, Bas regelt allesSjan schreef:Volgende uitje ben ik er weer bij als het kan maar dan misschien in het midden van het land, dan kunnen er meer mensen mee.
- Sjan
- Lid

Helemaal mee eens Thom.Thom Zalm schreef:Haha, elke week hoeft ook weer niet, dat word te veel van het goede.BasCHC schreef:Wel wat overenthousiast, niet?
Maar minimaal 1 keer per jaar is zeker leuk om er in te houden!
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Ook ik ben thuis beland. Heerlijk rozig (moe
) om de bank wachten tot de spareribs bezorgd worden, jummie.
Ik heb het geniaal naar mijn zin gehad en vond het heel leuk om iedereen te ontmoeten en mijn hoofd suist van alle info die ik heb opgedaan
Hartelijk bedankt voor deze gezellige dag en ook mijn foto's zullen snel volgen.
Groetjes Annemiek
Ik heb het geniaal naar mijn zin gehad en vond het heel leuk om iedereen te ontmoeten en mijn hoofd suist van alle info die ik heb opgedaan
Hartelijk bedankt voor deze gezellige dag en ook mijn foto's zullen snel volgen.
Groetjes Annemiek
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Jaja, Mendel. Staat je netjes als beheerder van PhotodromeMendel schreef:Mischien dat ik me de volgende keer niet verslaap
Jammer dat je er niet was, volgende keer beter