Macrodagje ?
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Was gezellig mensen!!!
We hebben 't nog getroffen met 't weer, volgens mij hadden we niet veel langer meer moeten blijven.
Volgende keer laat ik die zeehond denk maar thuis......m'n linkerarm is nu 20 cm. langer dan de rechter.
We hebben 't nog getroffen met 't weer, volgens mij hadden we niet veel langer meer moeten blijven.
Volgende keer laat ik die zeehond denk maar thuis......m'n linkerarm is nu 20 cm. langer dan de rechter.
- Thom Zalm
- Lid

Je hebt er iig nu wel veel foto's van!Ron62 schreef:Was gezellig mensen!!!![]()
![]()
![]()
Mooie hond!
- Ron62
- Moderator
Das een bekend bordje...leuke foto.

Dat is wel zo, maar of dat opweegt tegen een klagende vrouw hier thuis die al m'n linkermouwen van jassen en truien moet gaan verlengen........wim schreef:ach ron waar je eerst net niet bij kon. is nou een makie met 20 cm meer.
Nu zou ik natuurlijk wel die 500mm. F/4 een stuk makkelijker kunnen ondersteunen.....nu nog een goeie sponsor zoeken.Thom Zalm schreef:Scheelt toch weer 20cm inzoomen op een vogel Ron!
En dan dat gezeur thuis nog een keer aan moeten horen?!.....nèh, laat maar.Zoekertje schreef:Ron volgende keer riem in de andere hand en alles is weer goed.