Grote verzameltopic
Grote verzameltopic

Wil je dat niet meer doen, ik herkende je niet eens meer!Vioto schreef:zo mijn kop is weer glad, mijn ringbaardje bijgetrimd![]()
was mooi glad hesan schreef:Wil je dat niet meer doen, ik herkende je niet eens meer!Vioto schreef:zo mijn kop is weer glad, mijn ringbaardje bijgetrimd![]()
![]()
geen dank, het kwam pas op het einde ter sprake.san schreef: Zo, ben ook weer terug, was heel erg gezellig.
Veel tips gekregen (sommige pas aan het eind, ik noem geen namen Vioto! ) maar wel heel bruikbaar voor een volgende keer!
Hele mooie foto's gemaakt, kan ze helaas nu niet laten zien, we hebben zo een verjaardag en morgen zijn we ook de hele dag weg.
Ja hoor, ik maakte maar een grapjeVioto schreef:geen dank, het kwam pas op het einde ter sprake.san schreef:Wil je dat niet meer doen, ik herkende je niet eens meer!Vioto schreef:zo mijn kop is weer glad, mijn ringbaardje bijgetrimd![]()
![]()
Zo, ben ook weer terug, was heel erg gezellig.
Veel tips gekregen (sommige pas aan het eind, ik noem geen namen Vioto! ) maar wel heel bruikbaar voor een volgende keer!
Hele mooie foto's gemaakt, kan ze helaas nu niet laten zien, we hebben zo een verjaardag en morgen zijn we ook de hele dag weg.
weet iksan schreef:Ja hoor, ik maakte maar een grapjeMaar nog wel bedankt, ik ga het zeker gebruiken.

Ja bedankt! Ik ben ook heel blij vandaag!Vioto schreef:maar jij hebt het helemaal niet nodig aangezien je foto's al retescherp zijn...
Zo, nu een lekker stukje appeltaart...

Ik heb helemaal niet door gehad dat jij er ook bij was. Was jij die als laatst bij de lunch er bij kwam?sugarman schreef:Ik ben ook weer thuis van dit gezellig dagje uit!!
Ik heb iedereen maar even gezien maar des ondanks een leuk dagje uit met goed weer.
De foto's zijn nu aan het laden en morgen kan ik pas wat op het net zetten.