Zwart-wit week II - Schaeddy - ma/di/wo/do/vr/za/zo
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Zie ik ook , ik denk dat het door de lensvervorming komt, de palen links in beeld, staan mijns inziens wel rechtMingus schreef:De laatste van de serie treinen heeft de beste dekkingmooie perspectief, maar volgens mij staat hij scheef.
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Zaterdag:
Een paar opmerkingen: ik had hem voor de paal rechts gecropt...ik vind het zelf mooier als de illusie zou worden gewekt dat die wand doorliep...
Heb je ook geprobeerd vanaf een laag standpunt de foto te maken zodat het meisje los zou komen uit de bomenrij op de achtergrond?
Mooi onderwerp is het zeker, goed gevonden
Een paar opmerkingen: ik had hem voor de paal rechts gecropt...ik vind het zelf mooier als de illusie zou worden gewekt dat die wand doorliep...
Heb je ook geprobeerd vanaf een laag standpunt de foto te maken zodat het meisje los zou komen uit de bomenrij op de achtergrond?
Mooi onderwerp is het zeker, goed gevonden
- Schaeddy
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
ahum
, had 'm nog stroboscopisch 1/8 staan, had gehoopt daar wat tieners aan te treffen, die aan het skaten waren(was mijn bedoeling om de maandopdracht in te vullen), omdat dit niet het geval was heb ik mijn dochter even laten poseren, en moest allemaal nogal snel, want het begon net te regenen
Misschien was het ook beter geweest zoals AmyLee al opmerkte dat ik vanuit een lager standpunt een betere shot had kunnen maken...maar ja te laat en te snel
Misschien was het ook beter geweest zoals AmyLee al opmerkte dat ik vanuit een lager standpunt een betere shot had kunnen maken...maar ja te laat en te snel