Spiegelweek-Pipanda Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dinsdag staat er lief op, nijver zijn donsje te poetsen. Goed de ruimte aan de spiegeling gegeven, met nog ruimte eronder waardoor deze benadrukt wordt.
Woensdag is een strakke spiegeling, al moet ik zeggen dat het geheel zwart in de achtergrond hem voor mij erg onnatuurlijk doet overkomen. En de minste sfeer heeft.
Donderdag, lekkere prikkelende contrasten, glinstering alom, en eigenwijs bekkie komt naar ons toe gezwommen. Twijfel een beetje over de compositie, staat op een of andere manier me niet aan, mag ik comtempleren over een uitsnede net onder zijn kopje van de spiegeling.... mag ik zo brutaal zijn....
Woensdag is een strakke spiegeling, al moet ik zeggen dat het geheel zwart in de achtergrond hem voor mij erg onnatuurlijk doet overkomen. En de minste sfeer heeft.
Donderdag, lekkere prikkelende contrasten, glinstering alom, en eigenwijs bekkie komt naar ons toe gezwommen. Twijfel een beetje over de compositie, staat op een of andere manier me niet aan, mag ik comtempleren over een uitsnede net onder zijn kopje van de spiegeling.... mag ik zo brutaal zijn....
Woensdag: Super!
Donderdag: leuke spiegeling, maar vind hem net niet lekker kijken doordat hij wat te licht is.
Donderdag: leuke spiegeling, maar vind hem net niet lekker kijken doordat hij wat te licht is.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Daar komt de stoomboot
.
Leuk geschoten zo van voren. Jammer dat hij net iets overbelicht is, iets wat ik eigenlijk alleen maar storend vind op het lijf. Mede daardoor komt de spiegeling niet helemaal tot zijn recht.
Leuk geschoten zo van voren. Jammer dat hij net iets overbelicht is, iets wat ik eigenlijk alleen maar storend vind op het lijf. Mede daardoor komt de spiegeling niet helemaal tot zijn recht.
- momentum60
- Lid

Allemaal weer even fraai maar dat meerkoetje vind ik persoonlijk wel heel verrassend...
Meestal zit je in de wat duistere sferen...
Meestal zit je in de wat duistere sferen...
- sho man
- Lid

- Contacteer:
Ik vindt ze allemaal mooi en meerkoet zoals Momentum60 ook aangaf erg verrassend.
de vrijdag is een hele
mooie scherpte is goed ik vindt de beperkte scherpte diepte hier juist erg passen de haren op het lijf zijn in de spiegeling iets scherper maaar stoort mij zeker niet.
zoals ik al eerder geroepen heb ik ben een Fan van je. Ik had vorige week in emmen mijn handtekeningen boekje ook bij me maar je was ziek
groet Sieger
de vrijdag is een hele
zoals ik al eerder geroepen heb ik ben een Fan van je. Ik had vorige week in emmen mijn handtekeningen boekje ook bij me maar je was ziek
groet Sieger
Zaterdag; ik zou voor foto 2 gaan. Daar staat het vogelbeest niet scherp op en dat maakt hem mooier voor op de achtergrond vind ik.