Zwart-Wit Week ll
- Serrotone
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik baal nu ontzettend. Ik was van de week ontzettend ziek en ik had mijn laptop ook nog eens bij mijn grootouders laten liggen. Dus voor mij was er helemaal geen mogelijkheid om iets te maken 
- Charley
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ik moet mij helaas afmelden voor de rest van de week, ik heb het echt veel drukker dan ik had verwacht. En mijn afstuderen gaat nu even voor het maken van foto's. De volgende keer zal ik mij weer voor de volle honderd procent in zetten! Mijn excusses
- Henry
- Lid

Klopt, excuses zijn niet nodig 
Ideetje voor een nieuwe challenge: Misschien voor de "die hards" eens kijken of ze een maand lang, elke dag, 1 foto binnen een bepaal thema kunnen maken. Heb dit idee al lang in mijn hoofd, maar heb dit nog nooit uitgevoerd
Ideetje voor een nieuwe challenge: Misschien voor de "die hards" eens kijken of ze een maand lang, elke dag, 1 foto binnen een bepaal thema kunnen maken. Heb dit idee al lang in mijn hoofd, maar heb dit nog nooit uitgevoerd
- Tony
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
de Zwart-Wit Week ll is afgelopen
ik heb met veel plezier weer meegedaan, ook weer veel geleerd, en ik denk dat dat voor iedereen geld.
de resultaten mogen er dan ook zijn.........
het was leuk,leerzaam en smaakt naar meer,over een tijdje weer een nieuwe,dus kom maar op met de tips
ik heb met veel plezier weer meegedaan, ook weer veel geleerd, en ik denk dat dat voor iedereen geld.
de resultaten mogen er dan ook zijn.........
het was leuk,leerzaam en smaakt naar meer,over een tijdje weer een nieuwe,dus kom maar op met de tips
- Reko
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Erg leuk om mee te doen! Een aanrader voor iedereen die nog niet eerder met een projectweek heeft meegedaan! Laat de volgende thema week maar komen.
Mijn dank aan de organisatie
Mijn dank aan de organisatie