Brutale gratis workshop + PLANNING VAN DE DAG
- Muse
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooi, vandaag weer bezig geweest met macro probeerselen maar echt goed resultaat komt er simpelweg nog niet.
Ik moest afgelopen week voor mijn werk naar een klant in Veenhuizen en dat bleek zeer dichtbij te zijn bij plaatsjes die ik hier al gelezen had als Norg en Roden
Ik weet wel dat ik koffie mee neem in de auto haha.
Is er al iets van een plan, zoals waar, hoe laat, etc? Ik weet eigenlijk niet wie de "hoofdregelaar" is maar als er nog misschien wat taken verdeeld moeten worden of iets dergelijks, ik wil graag meehelpen als het nodig mocht zijn
P.S. @Kaa, ik weet niet of het makkelijk is voor je, maar als je met de trein in tiel kan komen kan je vanaf daar meerijden? En benzine kosten hoeft niet, het is een leasebak
Ik moest afgelopen week voor mijn werk naar een klant in Veenhuizen en dat bleek zeer dichtbij te zijn bij plaatsjes die ik hier al gelezen had als Norg en Roden
Is er al iets van een plan, zoals waar, hoe laat, etc? Ik weet eigenlijk niet wie de "hoofdregelaar" is maar als er nog misschien wat taken verdeeld moeten worden of iets dergelijks, ik wil graag meehelpen als het nodig mocht zijn
P.S. @Kaa, ik weet niet of het makkelijk is voor je, maar als je met de trein in tiel kan komen kan je vanaf daar meerijden? En benzine kosten hoeft niet, het is een leasebak
Ja!!! "Pipanda" is zo vriendelijk om te rijden. We wachten alleen even op het tijdstip... zodat we verder kunnen plannen haha.Gemini schreef:Macro gaan we doen.
Amvertje en Wilcovand; jullie gaan nog steeds mee?
En Kaa; heb je inmiddels vervoer?
Bedankt voor het aanbod, maar ben voorzien!Muse schreef: P.S. @Kaa, ik weet niet of het makkelijk is voor je, maar als je met de trein in tiel kan komen kan je vanaf daar meerijden? En benzine kosten hoeft niet, het is een leasebak
- albertus
- Lid

- Contacteer:
als erg nog plek over is kom ik ook met de trein naar Assen als u me daar op kan pikken.bebogard schreef:Assendhldhldhl schreef:Waar in Drente vind het eigenlijk plaats? Kan ik daar met de trein komen? Anders heb ik een probleem..
Ik kan je daar oppikken eventueel
- bebogard
- Lid

- Contacteer:
Zeg maar jij tegen u.albertus schreef:als erg nog plek over is kom ik ook met de trein naar Assen als u me daar op kan pikken.bebogard schreef:Assendhldhldhl schreef:Waar in Drente vind het eigenlijk plaats? Kan ik daar met de trein komen? Anders heb ik een probleem..
prima, ik pik je op.
- dhldhldhl
- Lid

- Contacteer:
Heel erg bedankt voor het aanbod, ik ga nog even uitzoeken of het ook echt allemaal kan, dat ik niet opeens iets anders heb. En dan meld ik dat nog wel dmv PM of gewoon in dit topicbebogard schreef:Assendhldhldhl schreef:Waar in Drente vind het eigenlijk plaats? Kan ik daar met de trein komen? Anders heb ik een probleem..
Ik ga zeker nog mee!
Ben nu enkele weken op vakantie, daarom kan ik weinig reageren.
Ik heb alleen nog maar mijn kitlens (18-55) en ik hoop
op veel leerervaringen. Dat mag op macrogebied zijn, mag met compositie
en belichting te maken hebben..
Het maakt me niet zoveel uit!
Iemand kwam uit Tiel?
Zou ik vanaf station Rhenen op kunnen stappen?
Ik kom zelf uit Veenendaal..
Wilco
Ben nu enkele weken op vakantie, daarom kan ik weinig reageren.
Ik heb alleen nog maar mijn kitlens (18-55) en ik hoop
op veel leerervaringen. Dat mag op macrogebied zijn, mag met compositie
en belichting te maken hebben..
Het maakt me niet zoveel uit!
Iemand kwam uit Tiel?
Wilco
- Muse
- Lid

- Contacteer:
Geen probleem, is wellicht makkelijker dat ik je in Veenendaal oppik dan, kunnen we vandaar de A12 op draaien en dan de A50 naar het noorden.wilcovand schreef:Ik ga zeker nog mee!
Iemand kwam uit Tiel?
Wilco
Martin