Photodrome uitstapje - Dierenpark Emmen
doe nooit boodschappen bij de super. dus dat is super slecht 
heb wel een abonnement op blijdorp.
meestal krijg je daar ook wel enige korting op
heb wel een abonnement op blijdorp.
meestal krijg je daar ook wel enige korting op
- Lianne
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Voor de mensen die met de trein naar Emmen gaan. Morgen gaan bij de kruitvat weer de treinkaartjes in de aanbieding!!! €12.50 voor een (retour)kaartje.
Let op!
Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop. Het groene kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 14 maart t/m 10 mei 2009. Het blauwe kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 16 mei t/m 12 juli 2009.
Verkoop start op 10 maart 2009
Let op!
Er zijn bij deze actie 2 verschillende treinkaartjes te koop. Het groene kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 14 maart t/m 10 mei 2009. Het blauwe kaartje is geldig op alle zaterdagen en zondagen van 16 mei t/m 12 juli 2009.
Verkoop start op 10 maart 2009
-
pabras
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik baal verschrikkelijk, maar ik heb op 28 maart een dubbel afspraak en van de ander afspraak kan ik niet af.
We moeten dus afzeggen. Ik hoop er een volgende keer wel bij te zijn
We moeten dus afzeggen. Ik hoop er een volgende keer wel bij te zijn
-
necer27
- Lid

Hallo allemaal,
Sta als deelnemer genoteerd (necer27) maar zoek nog steeds graag iemand waar ik mee mee kan rijden naar Emmen want zelf heb ik helaas geen auto. Woon zelf in Nijmegen. Dus mocht iemand in de omgeving van ....of over Nijmegen komen, dan houd ik mij aanbevolen.
Groetjes necer27 en ik kijk uit naar reacties want 11 april komt al aardig snel in zicht.
Sta als deelnemer genoteerd (necer27) maar zoek nog steeds graag iemand waar ik mee mee kan rijden naar Emmen want zelf heb ik helaas geen auto. Woon zelf in Nijmegen. Dus mocht iemand in de omgeving van ....of over Nijmegen komen, dan houd ik mij aanbevolen.
Groetjes necer27 en ik kijk uit naar reacties want 11 april komt al aardig snel in zicht.
-
necer27
- Lid

Hallo allemaal,
Via dit forum even een berichtje dat ik definitief niet mee ga naar Emmen. Volgende keer beter. In ieder geval iedereen veel plezier toegwenst tijdens dit uitstapje. Het is een prachtige dierentuin!
Groetjes necer27
Via dit forum even een berichtje dat ik definitief niet mee ga naar Emmen. Volgende keer beter. In ieder geval iedereen veel plezier toegwenst tijdens dit uitstapje. Het is een prachtige dierentuin!
Groetjes necer27