Smartphone Week Inschrijven
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Sensor is 1 inch groot: "The first thing you notice about the DxO One is its size — DxO says it's the world's smallest 1-inch, 20.2 megapixel sensor camera"
Lijkt me behoorlijk lastig fotograferen.
Lijkt me behoorlijk lastig fotograferen.
Die van de Hema schijnen best goed te zijn: Hema
Maar heb geen idee hoe de camera kwaliteit is.
Motorola Moto G 4G kost ook niet de wereld overigens.
Maar heb geen idee hoe de camera kwaliteit is.
Motorola Moto G 4G kost ook niet de wereld overigens.
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Voor een low budget zou ik voor een Nokia Lumia gaan.
99 euro en 20,- retour bovendien dus werkelijke kosten 80 euro. Kan je prima plaatjes mee schieten. 5MP met Zeiss Jena lens van goede kwaliteit zoals we altijd al van Nokia gewend zijn.
https://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_ ... langId=-11
Belangrijk met de step in phones is dat je er niet te veel apps op zet en het SD cardje niet te vol laat lopen. Lekker alles zo snel mogelijk richting de cloud sturen en de processor blijft doen wat jij wilt in niet al te lange tijd.
Top dingetje voor dat geld.
99 euro en 20,- retour bovendien dus werkelijke kosten 80 euro. Kan je prima plaatjes mee schieten. 5MP met Zeiss Jena lens van goede kwaliteit zoals we altijd al van Nokia gewend zijn.
https://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_ ... langId=-11
Belangrijk met de step in phones is dat je er niet te veel apps op zet en het SD cardje niet te vol laat lopen. Lekker alles zo snel mogelijk richting de cloud sturen en de processor blijft doen wat jij wilt in niet al te lange tijd.
Top dingetje voor dat geld.
- Henry
- Lid

Ik heb een Lumia, maar als de nieuwe iPhone er is, dan stap ik over 
Van tijd tot tijd heb ik moeite om bepaalde functionaliteit te vinden. Voorbeeld: afgelopen donderdagavond op een bruiloft geweest. Een paar filmpjes gemaakt en verzonden. Het lukt me vervolgens niet om ze te verwijderen...
Van tijd tot tijd heb ik moeite om bepaalde functionaliteit te vinden. Voorbeeld: afgelopen donderdagavond op een bruiloft geweest. Een paar filmpjes gemaakt en verzonden. Het lukt me vervolgens niet om ze te verwijderen...
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Ook handmatig verwijderen via pc lukt ook niet Henry. Dit verhaal hoor je overigens vaker over smartphones in het algemeen ongeacht welk systeem!
Mischien doen met zo'n handig opzetstukje die je over de micro-sd kaart kan doen zodat die in de gleuf van een pc of laptop past. Dan is die systeem vrij.
Mischien doen met zo'n handig opzetstukje die je over de micro-sd kaart kan doen zodat die in de gleuf van een pc of laptop past. Dan is die systeem vrij.
Gewoon hier plaatsen?