Bloemenweek ma/di/woe/do/vrij/za/zo - Jo
- ytje123
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Het zijn weer mooie platen Jo, jammer dat je het weer niet mee hebt om droog te fotograferen maar de resultaten zijn prima. Hier in het noorden valt het gelukkig mee met het slechte weer, alleen een paar dagen harde wind en dat was ook niet eenvoudig fotograferen.
- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Zondag wat een grappig punk bloemetje
Je hebt het bloemetje er weer heel mooi op gezet
Bedankt voor de input deze week.
Iemand met verstand van zaken is altijd fijn bij een project als deze
Je hebt het bloemetje er weer heel mooi op gezet
Bedankt voor de input deze week.
Iemand met verstand van zaken is altijd fijn bij een project als deze
- Rob Olivier
- Lid

- Geslacht: Man
Een prachtige serie Jo!
- Jo
- Lid

Ja Henry!!
Volgens alle gegevens tav het florabestand Nederland is de Kunderberg de laatste bestendige groeiplaats in Nederland van dit neefje van de Ratelaar.
In het najaar van 2015 hebben ze dit gebied behoorlijk ontdaan van het struikgewas, waardoor het een stuk gemakkelijker is geworden om de Wilde Weit te ontdekken.
Ik heb trouwens genoten van jouw bijdrage aan deze prachtige bloemenweek.
Mag je van mij veel vaker doen!!!!!
Groet,
Jo
Volgens alle gegevens tav het florabestand Nederland is de Kunderberg de laatste bestendige groeiplaats in Nederland van dit neefje van de Ratelaar.
In het najaar van 2015 hebben ze dit gebied behoorlijk ontdaan van het struikgewas, waardoor het een stuk gemakkelijker is geworden om de Wilde Weit te ontdekken.
Ik heb trouwens genoten van jouw bijdrage aan deze prachtige bloemenweek.
Mag je van mij veel vaker doen!!!!!
Groet,
Jo
- Henry
- Lid

Jo, dank je wel voor je antwoord.
Toevallig dacht ik er vanochtend aan dat ik vaker met de macrolens op stap moet gaan. Ik had voor deze bloemenweek nog nooit zomaar in een bos op de grond gelegen voor het maken van een foto van een klein bloemetje. Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om te doen, dus wie weet trek ik er binnenkort weer eens op uit met de macrolens.
Toevallig dacht ik er vanochtend aan dat ik vaker met de macrolens op stap moet gaan. Ik had voor deze bloemenweek nog nooit zomaar in een bos op de grond gelegen voor het maken van een foto van een klein bloemetje. Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om te doen, dus wie weet trek ik er binnenkort weer eens op uit met de macrolens.