peiling Botanische tuin Utrecht
- sharonnnetjee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Komt er toevallig iemand uit de buurt van Nijmegen?
- sharonnnetjee
- Lid

- Contacteer:
Niemand
?
- sharonnnetjee
- Lid

- Contacteer:
hmm.. dan gaat het voor mij niet door helaas.
- Paul Heijmink
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Maar eens even een voorzetje doen voor die dag?
De tuinen zijn open om 10.00 uur. Ik stel voor om om 10.30 uur naar binnen te gaan.
Voor diegenen die vlinders willen fotograferen, is het nog lekker rustig in de vlinderkas.
Als we elkaar bij de ingang ontmoeten, kunnen we een programmaatje afspreken : bijvoorbeeld : eerst een bakje koffie (o.i.d.) en vervolgens de tuinen in. We zouden dan om een uur of 13.00 uur kunnen verzamelen om evt. wat te bespreken of te bekijken en even wat eten (je kunt daar wel wat kopen, maar het is beperkt en tamelijk prijzig)
In het bezoekersgedeelte is wel ruimte om evt. wat te bespreken met een laptop erbij, maar dat kan (afh. van met zijn hoevelen we zijn) ook in de kas. Dat moet ik dan wel even afspreken om af te stemmen of het daar kan.
Laat even weten of dit wat is of vul het aan, dan maken we aan het einde van de reakties een definitief programma.
groetjes, Paul
De tuinen zijn open om 10.00 uur. Ik stel voor om om 10.30 uur naar binnen te gaan.
Voor diegenen die vlinders willen fotograferen, is het nog lekker rustig in de vlinderkas.
Als we elkaar bij de ingang ontmoeten, kunnen we een programmaatje afspreken : bijvoorbeeld : eerst een bakje koffie (o.i.d.) en vervolgens de tuinen in. We zouden dan om een uur of 13.00 uur kunnen verzamelen om evt. wat te bespreken of te bekijken en even wat eten (je kunt daar wel wat kopen, maar het is beperkt en tamelijk prijzig)
In het bezoekersgedeelte is wel ruimte om evt. wat te bespreken met een laptop erbij, maar dat kan (afh. van met zijn hoevelen we zijn) ook in de kas. Dat moet ik dan wel even afspreken om af te stemmen of het daar kan.
Laat even weten of dit wat is of vul het aan, dan maken we aan het einde van de reakties een definitief programma.
groetjes, Paul
- Antoinette
- Lid

Ik vind 10.30 een prima tijd. Bezocht de topic met hetzelfde idee om even een tijd vast te zetten ;-)
- Antoinette
- Lid

Wordt wel puffen zondag: 25 graden
Lief komt trouwens ook mee. Sharronnetje: is het al gelukt qua vervoer?
- sharonnnetjee
- Lid

- Contacteer:
Nope, ik ga waarschijnlijk mee met het uitstapje naar Arnhem..
maargoed, ik wens jullie heel veel plezier
maargoed, ik wens jullie heel veel plezier
- Paul Heijmink
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Heel gemakkelijk aan de overkant.
Paul
Paul
Veel plezier allemaal!