Treinstop Assen gelieve te vervangen door Hoogeveen. Scheelt weer in de kosten en is voor mij net zo makkelijk
Brutale gratis workshop + PLANNING VAN DE DAG
- Janneke
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Zo jammer dat ik op zaterdag werk
Het is lekker dichtbij voor mij
enne het leek me leuk om jullie eens in het echie te ontmoeten (al ben ik niet zo atief, ik lees wel veel)
Het is lekker dichtbij voor mij
- pafeme
- Lid

Okay de eerste en laatste moeten in ieder geval lukken. Tweede gaan we ons best voor doenGemini schreef:Je apparatuur, mooi weer, en een goed humeur.
Denk ik.
Ik las eerder dat er mensen van plan waren lekkere dingen mee te nemen, wordt er op dat punt verder nog iets verwacht? Of is het misschien nog handig om een thermoskan koffie of thee mee te nemen?
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Planning van de dag in beginpost geschreven.
Als er dus mensen zijn die iets lekkers mee willen, geef dit dan even aan?
Bij voldoende voorraad kunnen we samen picknicken.
Mochten er nog mensen niet meekunnen die zich wel opgegeven hebben, geef dat dan even aan?
Mocht je niet opgegeven hebben en wel mee willen, geef je dan even op in dit topic.
Als de lijst deelnemers té groot wordt zetten we de rem erop.
Ik bedacht net: tegen die tijd zijn er vast VOLOP paddestoelen!!
Als er dus mensen zijn die iets lekkers mee willen, geef dit dan even aan?
Bij voldoende voorraad kunnen we samen picknicken.
Mochten er nog mensen niet meekunnen die zich wel opgegeven hebben, geef dat dan even aan?
Mocht je niet opgegeven hebben en wel mee willen, geef je dan even op in dit topic.
Als de lijst deelnemers té groot wordt zetten we de rem erop.
- Serrotone
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Kan iemand een kookpitje meenemen? Dan kunnen we bospaddestoelensoep maken!
haha...
Voor de mensen die deze kleine wonderen willen vastleggen is het raadzaam om een grote vuilniszak of doek mee te nemen. Zodat je schoon op je buik kan liggen...
Voor de mensen die deze kleine wonderen willen vastleggen is het raadzaam om een grote vuilniszak of doek mee te nemen. Zodat je schoon op je buik kan liggen...
- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Die Schotse Hooglanders zullen ook best smaken met een paddestoelenragout erbij of zobebogard schreef:ja lekkerGemini schreef:
- Muse
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ben afgelopen week niet heel actief geweest op forum ivm grote drukte op mijn werk maar probeer wel alles te lezen:)
Ik zat me af te vragen, is het misschien handig om via pb wat telefoonnummers bekend te maken? Vooral voor mensen die van veraf komen en een vertraging onderweg ondervinden is het wel prettig om ieder geval aan iemand te kunnen laten weten dat bijvoorbeeld een kwartiertje later pas aankomst is?
Ik zat me af te vragen, is het misschien handig om via pb wat telefoonnummers bekend te maken? Vooral voor mensen die van veraf komen en een vertraging onderweg ondervinden is het wel prettig om ieder geval aan iemand te kunnen laten weten dat bijvoorbeeld een kwartiertje later pas aankomst is?
Wellicht handig om een iemand aan te wijzen, anders wordt het op de dag zelf zo'n gebel..Gemini schreef:Is een idee.
Iedereen die graag zijn/haar telefoonnummer door wil geven, mag me dat pb'en.
Don't pick me..
Ik heb alleen maar een brutale vraag gesteld, meer niet..
Wat ik bedoel is dat we wellicht weinig hebben aan meerdere telefoonnummers..Gemini schreef:Hoe bedoel je Wilco?
Iedereen kan mij een pb sturen, waarvoor wil je iemand aanwijzen?
Het is handig als er iemand, die toch op of in de buurt van de bestemming woont/is,
op die dag gebeld kan worden.. Oftewel.. het telefoonnummer van de organisator cq.
gastheer/vrouw..
Wilco